سوال مهم یک خاک خورده ورزش؛ «کرمانی ها نمی خواهند صعود کنند؟!»

شفافیت در ورزش/حال و روز باشگاه مس کرمان اصلا خوب نیست و در ۴ بازی که انجام داده یک برد و یک مساوی و ۲ باخت را به نام خود ثبت کرده است.

مس با این نتایج و عملکرد، تیمی نبوده که بخواهد مدعی صعود به لیگ برتر باشد و گویا آنها اصلا نمی‌خواهند به لیگ برتر بازگردند! قابل پیش‌بینی بود که مس با این کادرفنی حرفی برای گفتن نداشته باشد و در بازی روز گذشته مقابل سایپا نیز هیچ موقعیت خاصی روی دروازه این تیم ایجاد نشد تا ضعف کادرفنی بیش از پیش نمایان شود.

یکی از پیشکسوتان و خاک خورده‌های ورزش که پست‌های مهمی در ورزش استان داشته و در مدیریت باشگاه مس کرمان نیز قبلاً حضور داشته است در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت که آیا مسئولین شرکت مس و باشگاه می‌خواهند این تیم به لیگ برتر صعود کند یا خیر؟! ما در جواب به ایشان گفتیم بله هدف صعود است اما ایشان به نکته جالبی اشاره کردند.

این پیشکسوت گفت: مگر تیم مس گروه فنی ندارد؟ مگر نمی‌بینید که این تیم مشکل فنی دارد که نمی‌تواند بازی‌ها را با برد پشت سر بگذارد؟ چرا کسی دیگر مس برایش مهم نیست و همه سیاست سکوت اختیار کرده‌اند؟ من به عنوان کسی که سالها در ورزش استان بوده‌ام، مدیران باشگاه مس و شرکت مس هدفشان امسال صعود نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *