استاد رضا یوسف آبادی: «سیاسیون به خاطر «رای» به باشگاه مس ضربه نزنند!»

شفافیت در ورزش به نقل از کرمان نو/رضا یوسف‌آبادی از مدیران سال‌های دور باشگاه مس و پیشکسوت کشتی کرمان، با بیان حضور همیشگی سیاسیون در تصمیم‌گیری‌های باشگاه مس‌کرمان گفت: «بعضی از سیاسیون هنوز هم که هنوز است دست از سر باشگاه مس برنداشتند. اگر قرار است مدیری را بگذارید اجازه دهید کار کند. بزرگ‌ترین لطمه را همین سیاسیون به باشگاه مس می‌زنند.»
او افزود: «باعث سقوط فصل پیش نیز همین تصمیمات آقایان بود. خواهشم این است که کارهای ورزشی را به خود بچه‌های ورزشی بسپارند مگر چقدر ورزشی‌ها وارد کارهای سیاسی می‌شوند؟»
یوسف‌آبادی معتقد است: «مملکت آن‌قدر مشکلات و معضلات دارد که یک نماینده، استاندار یا کسی که مسئولیت دارد اگر یک سال هم ۲۴ ساعته نخوابد نمی‌تواند به این مشکلات رسیدگی و آنها را برطرف کند. حالا انگار همه مشکلات مملکت حل شده فقط مانده باشگاه مس.»
او ادامه داد: «این افراد فکر می‌کنند اگر باشگاه مس را در اختیار بگیرند تعداد آراشان بالا می‌رود اصلاً همچین چیزی نیست. در این فکر نباشند. کسی که خوب کار کند شک نکنید مردم خودشان انتخاب می‌کنند. نیاز به این کارها نیست. غیر ورزشی‌ها علی‌الخصوص سیاسیون فرق لیگ برتر با لیگ یک را نمی‌دانند. برای همین نتایج تیم برایشان مهم نیست.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *