جوابیه محسن اخگر مدیر فنی تیم هندبال مس!

سلام. آقای پاینده عزیز. البته من نه در حد جنابعالی ونه در حد کارشناسان محترمتان در مورد هندبال میدانم ونه دلسوزتر. ولی برایم سوال است که اگر لطف کنید بنده را روشن کنند ممنونم.
در مطلبی نوشته بودید در مورد بازیکنان بومی ووعده های سر خرمن.
اول خدمتتان عرض کنم تیم سال گذشته مس ۱۰ بازیکن غیر بومی ملی پوش داشته است با ۱۸میلیارد بودجه وکسب عنوان سوم مشترک.
امسال تیم مس ۲ بازیکن غیر بومی و۲۰بازیکن بومی دارد بازیکنانی هم که نام بردید همگی در یک پست بازی والان دو بازیکن بومی دیگر در این پست حضور دارند پستی که پارسال بازیکن غیر بومی هم حضور داشته مضاف براینکه این بازیکنان خودشان بخاطر مبالغ قراردادی معقول حاضر به امضا قرارداد نشدند. حال نمیدانیم وعده سر خرمن به کدام یک از این ۲۰بازیکن بومی داده شده است. در ضمن جهت اطلاع حضرتعالی مجبور بودیم جهت جلوگیری از انحلال تیم وثبت قرارداد تمامی اعضای کادر فنی و چند بازیکن قرارداد ۱۰میلیونی را امضا کنیم.
راجع به اپشن های عجیب و غریب فرموده بودید جای سوال اینجاست ایا اپشن سکو که در تمامی دنیا مرسوم است اپشن عجیب و غریبی است.؟ پیشنهاد میکنم برای دیدن اپشن های عجیب و غریب به قرادادهای فصل پیش نگاهی بیندازید. در ضمن نمیدانم منظورتان از ستاره های بی تیم مانده کدام ستاره ها ست. الحمدالله تیمهایی مثل پلیمر خرم ابادوذغالسنگ طبس گیتی پسند اصفهان. شا ملی کازرون و سپاهان اصفهان هر چه ستاره بوده با مبالغ بالا جذب واگر کسی مانده به انها معرفی کنید تا جذب نمایند.
ما هم که شما از همه بهتر میدانید که نصف بودجه سال گذشته وبا قولی که مسولین قبل برای اضافه کردن ۳میلیارد به ان را داده بودند که در فاصله چند ساعت به اخرین ساعات ثبت قراداد برای شروع مسابقات بدلیل تغییر و تحولات مدیریتی عملی نشد وما برای جلوگیری از انحلال تیم دست به عمل انتحاری زدیم..
لذا خواهش میکنم درمورد مسایل هندبال وحتی دیگر ورزشهای غیر فوتبالی که بر خلاف روال کل دنیا دود عدم نتیجه گیری فوتبال و افتادن ان به چشمشان میرود کمی منصفانه تر وعادلانه تر مطلب بگذارید و حال که بر خلاف خواسته و تصور عده ای تیم هندبال توانسته تیمی نسبتا خوب مهیا کند جنابعالی ودیگر کارشناسانتان کمک کنید این
تیم که با بازیکنان بومی در لیگ امسال حضور دارد بتواند نماینده شایسته ای برای استان ما باشد..
جسارت بنده را ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *