حمله بی سابقه کاپیتان سابق مس به محمودی نیا؛ «می بینی که جایگاهی نداری، پس برو!»

شفافیت در ورزش/آرمان شهدادنژاد کاپیتان فصل گذشته تیم مس کرمان گفت: 
متاسفانه مدیران قبلی باشگاه با هیجان زدگی و به دور از رعایت مسایل فنی، سرمربی ای انتخاب کردند که قطعا هیچکس در استان کرمان از این انتخاب خوشحال نشد چراکه اگر قرار بود بر اساس چند آیتم روتین سرمربی تیم انتخاب شود قطعا ایشان حتی نمره متوسطی هم کسب نمی کرد.
شهدادنژاد ادامه داد: مدیران باشگاه مس در انتخاب سرمربی شان چیزی را درنظر نگرفتند که اتفاقا بسیار مهم بود، مساله مهمی به نام هدف؛ سوالم این است چگونه می شود فردی که سالها در سطح کلان مدیر ورزش استان بوده، مدیر همین باشگاه بوده سال بعدش دستیار سرمربی تیم همان باشگاه می شود. سال بعدش با قهر جدا و در ابتدای فصل به عنوان سرپرست تیم منصوب می شود و دو هفته بعدش سرمربی گری را می پذیرد! آیا شما هدفی می بینید؟ در صورتی که هر آدمی راهش را انتخاب می کند منه شهدادنژاد نمی توانم هم فوتبالیست باشم، هم مدیر باشم، هم مدرس باشم، هم شغل شخصی و آزاد داشته باشم…این یک واقعیت است.
شهدادنژاد پیرامون تغییرات در نیمکت تیم مس خاطرنشان کرد: ببینید، همه آدم‌ها برای حفظ شخصیت شان در تلاش‌اند پس وقتی متوجه می شوند در جمعی جایگاهی ندارند بهتر است که خودشان بروند، بخدا قسم که آبرو و اعتبار از یک قرارداد مالی مهم تر است و چه خوب است که همه ما این را مد نظر داشته باشیم. ولی در غیر این صورت قطعا وقتی ثابت شده که این انتخاب از نظر فنی و فوتبالی دچار ایراد است، پس تردیدی در تغییر وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *