مس رفسنجان؛ «هرساله؛ تا هفته ششم برد بی برد!»

شفافیت در ورزش/مسی های رفسنجان که از سه بازی گذشته دو تساوی با هوادار و نساجی و یک شکست مقابل شمس آذر دارند، درست مثل سال های گذشته شروع بدی داشتند تا مشخص شود این مساله برای آنها در لیگ برتر به یک اپیدمی تبدیل شده است.

مس رفسنجان چهارمین فصل حضور خود در لیگ برتر را سپری می کند و شاید برای تان جالب باشد که بدانید این تیم در سه فصل گذشته هم زودتر از هفته ششم طعم پیروزی را نچشیده اما در نهایت رتبه ای خوب و تک رقمی به دست آورده است.
مسی ها در لیگ بیستم از سه بازی ابتدایی خود دو شکست و یک تساوی کسب کردند و در هفته ششم مقابل نفت مسجدسلیمان اولین برد خود را جشن گرفتند. آنها در ۵ هفته اول آن سال دو تساوی و سه شکست نصیب شان شده بود.
در لیگ بیست و یکم هم اوضاع به همین شکل برای نارنجی پوشان پیش رفت؛ اگرچه در هفته دوم شهرخودرو حریف مس در زمین حاضر نشد و بعدها با حکم انضباطی برنده شدند، اما در دیگر بازی ها اوضاع بر وفق مراد مسی ها پیش نرفت. اگر دیدار با شهرخودرو که برگزار نشد را محاسبه نکنیم در آن فصل مس از ۵ هفته اول دو شکست و دو تساوی به دست آورد و اولین برد این تیم به هفته ششم کشید.
در لیگ بیست و دوم اگر نارنجی پوشان در ۵ هفته اول شکستی نداشتند اما بازهم پیروز نشدند و ۵ تساوی عایدی آنها بود.
حالا در لیگ بیست و سوم مس رفسنجان دو تساوی و یک شکست کسب کرده تا مشخص شودشروع بد در لیگ برتر برای این تیم صنعتی به یک اپیدمی تبدیل شده است…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *