قابل توجه باشگاه مس؛ «به جای بیانیه دادن «مربی» انتخاب کنید!»

شفافیت در ورزش/با وجود سقوط مس کرمان به لیگ یک، هنوز تکلیف نیمکت این تیم مشخص نشده است و هواداران این تیم پرطرفدار همچنان سرگردان هستند.

باشگاه مس با صدور بیانیه‌ای هر چند وقت در میان، از مذاکره و توافق با گزینه‌های مختلف خبر می‌دهند اما در عمل، هنوز هیچ مربی‌ای نشستن روی نیمکت مس را نپذیرفته است! از رسول خطیبی و محمود فکری بگیرید تا مجتبی حسینی، ساکت الهامی و عبدالله ویسی گزینه‌های باشگاه مس کرمان بودند که هر یک بنا به دلایلی، موفق به نشستن روی نیمکت تیم مس، نشدند!
دوستان در باشگاه مس کرمان معتقدند که اول تکلیف نیمکت‌‌های لیگ برتری مشخص شود، سپس با مربیانی که بیرون مانده‌اند راحت‌تر مذاکره می‌کنند و آنها را به کرمان می‌آورند! دوستان در باشگاه معتقدند که ۶۰-۷۰ روز تا شروع لیگ یک زمان باقی است اما دوستان باید بدانند وضعیت مس کرمان با سایر تیم‌ها متفاوت است.
اول اینکه عده‌ای در کرمان به هر نحوی می‌خواهند در تیم باشند و یا به تیم مس اضافه شوند و تکلیف سرمربی وقتی روشن شود، تکلیف آنها نیز مشخص خواهد شد! این حواشی دارد به کل باشگاه مس ضربه می‌زند و وقتی تکلیف سرمربی مشخص شود، عده زیادی بیخیال تیم مس می‌شوند و آرامش در باشگاه حکم فرما می‌شود.
تا مشخص نشدن تکلیف نیمکت تیم مس، ما هر روز شاهد حواشی عجیب و غریب حول محور باشگاه مس کرمان خواهیم بود و دوستان در باشگاه به جای صدور بیانیه، زودتر تکلیف سرمربی تیم فوتبال را مشخص کنند تا برخی‌ها بیخیال این تیم و حتی صندلی مدیریت این باشگاه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *