دردسر جدید برای باشگاه مس؛ «عکس العمل احتمالی رستمی به خاطر یک فایل صوتی!»

شفافیت در ورزش/باشگاه مس رفسنجان هنوز تکلیف نیمکت تیمش مشخص نشده است و ماندن یا رفتن ربیعی، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، وارد چالش جدید و عجیبی شده است. بودجه باشگاه مس رفسنجان در فصل گذشته ۱۶۳ میلیارد تومان بود که با وجود همین بودجه، بدهی‌های این باشگاه بیش از ۹۰ میلیارد تومان عنوان شده و اگر ربیعی بخواهد همین بازیکنان را در رفسنجان نگه دارد و بازیکنی اضافه نکند، باتوجه به افزایش قیمت بازیکنان چیزی در حدود ۲۵۰ میلیارد تومان باشگاه مس باید برای تیم فوتبالش هزینه کند.

شنیده شده چندی پیش که جشنواره ورزشی محلات در رفسنجان برگزار شده، حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان صحبت‌هایی را مطرح می کند. حال فایل صوتی ای در آمده که یک عده معتقدند متعلق به پورمحمدی است و این فایل را در اختیار علی رستمی مدیرعامل شرکت مس قرار می دهند. دوستان در باشگاه مس رفسنجان این فایل را منتسب به پورمحمدی نمی‌دانند و معتقدند که این صدای شخص دیگری است که به عنوان صحبت‌های‌ پورمحمدی، در اختیار رستمی قرار گرفته است.
جدای از این موضوع؛ اینکه رستمی بسیار نکته بین و حساس و کینه‌ای است شکی نیست و خیلی‌ها منتظرند تا ببینند واکنش رستمی به این فایل صوتی چیست؟! باتوجه به شناختی که ما از رستمی داریم، شاید شاهد برخوردهای عجیب و غریب رستمی با رفسنجانی ها باشیم و شاید همین موضوع سبب شود تا بودجه باشگاه مس رفسنجان را افزایش ندهد و در طول فصل کلی این باشگاه را اذیت کند!؛ در هر حال از رستمی هر حرکت عجیب و غیرمنتظره ای انتظار می رود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *