«یک سوال جنجالی در مورد کرمان_ رفسنجان و جواب منطقی ربیعی!»

شفافیت در ورزش/محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان که هنوز مشخص نیست این فصل با رفسنجانی ها ادامه خواهد داد یا خیر، گفتگویی بسیار جالب با یکی از رسانه های پایتخت نشین انجام داده است که یک سوال جنجالی از خبرنگار و پاسخ منطقی ربیعی توجه ما را به خود جلب کرد که در ادامه خواهد آمد.

💢سوال خبرنگار؛ تیم اول صنایع مس، مس کرمان است و بودجه اصلی هم به آن سمت است اما حالا که مس کرمان به لیگ یک برگشته قرار نیست بودجه اصلی خرج مس رفسنجان شود و خواسته ها برآورده شود؟
💢جواب محمد ربیعی؛ با این حرف شما موافق نیستم، اولا بسیار برای مس کرمان و آن تیم احترام قائلم، بله درگذشته اینجور بوده ولی اینکه تبعیضی دیده ام نه خداوکیلی ندیده ام در این ۴ سال. ادم باید واقع بینانه صحبت کند، من ندیده ام اینکه حالا شرکت مس تعدد باشگاه دارد یک بحث کلان است که از حوزه من خارج است و خودشان تحلیل دارند ولی اینکه این اول است و آن دوم را ندیده ام. ورود من به مس رفسنجان در لیگ یک این حرفها زیاد گفته می شد ولی همان وقت هم در اولین جلسه رودر رویی که با آقای سعد محمدی داشتم ایشان این مسئله را رد کردند و من در این ۴ سال ندیدم و امسال هم که هردو تیم لیگ برتری بودند رفتار محترمانه ای با هم داشتند دو باشگاه و جوانمردانه حاضر شدند. فرزاد حسینی خانی را شخصا دوست دارم، کلا آدم هایی که برای باشگاه هایشان وفادار هستند که یکی از اینها را هم من کنار خودم دارم، با افتخار، آقای ابراهیم صادقی، اینها را آدم های محترمی می دانم چون می دانم اینها در زمان بازیگری شان پا روی یک سری امیال ها گذاشته اند و وفادار بوده اند. فرزاد حسینی خانی برای کرمان این است و باید احترامش هم حفظ شود. بعضی جاها درمربیگری کار شاید بر وفق شما نباشد ولی نمی شود ۱۵ ۱۶ سال زحمات یک نفر نادیده گرفته شود و واقعا هم برای من فرزاد اینطور است. ولی این را اصلا قبول ندارم و الان هم آن تیم رفته و آمده بعید می دانم در بودجه واینها تاثیر داشته باشد، من از اراده صحبت می کنم، اراده فقط مختص به شرکت ملی مس نیست اراده به خود استان و شهرستان برمی گردد و کلیه داستان. برای اینکه یک اتفاق بزرگ بیوفتد باید بصورت کلی همه چیز خوب باشد تا بتوانید نماینده ایران در آسیا باشید، چیزی که در مس رفسنجان در سه سال حضورش در لیگ برتر بوده، یک ثبات بوده، این ثبات باید حفظ شود اینکه شما به یک ثبات برسید دو سال بعد با کله پایین بیایید که بدرد نمی خورد، آن ثبات حفظ شدنش نیازمند یک صورت مسئله های بزرگ است. خود شما هم متوجه می شوید و کسانی که حرف های من را هم می شوند متوجه منظور من هستند. فارغ از حب و بغض ها، اگر اینجور فکر نکنیم باید واقع بینانه بگوییم مس رفسنجان پس بالاترین سقفی که می توانست حضور پیدا کند را زده، اگر بخواهیم غیر از این فکر کنیم پس بعد از این با روند تدریجی نزولی رو به رو خواهید بود خب من نمی خواهم این روند نزولی مال من باشد. من این روند را صعودی داشته ام چرا تدریجی اش کنم مگر اینکه این اراده باشد. خیلی دارم واضح صحبت می کنم. من در اتفاقاتی که افتاد و مشکلاتی که ما با آنها رو به رو بودیم، خداوکیلی ما و شرکت ملی مس در یک جاهایی دمشان گرم، کمک کردند پرداختی بچه ها را دادیم ولی شما باور نمی کنید ما داستان ها داشتیم. اجازه ندادیم به بیرون انتقال پیدا کند، نگذاشتیم بیرون بیاید فقط ما را از هدفمان دور می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *