دخالت فاجعه بار برخی از هیات ها در باشگاه مس؛ «پس تیم مس را هم بدهید هیات فوتبال!»

شفافیت در ورزش/ فصل جدید ورزشی کشور به زودی استارت می خورد اما وضعیت تیم های زیرمجموعه باشگاه مس کرمان از فوتبال که پیشانی این باشگاه است تا هندبال، بسکتبال و غیره کماکان مشخص نیست و شرکت ملی مس، این باشگاه و دیگر باشگاههای مس را سرگردان کرده است. از وضعیت نیمکت تیم مس کرمان که در چند روز گذشته چندین مطلب و گزارش انتشار دادیم اما بد نیست در رابطه با دیگر تیم های غیرفوتبالی مس نظیر هندبال،بسکتبال و تیم های دیگر نیز توضیحاتی را داشته باشیم.
شنیده ها حکایت از آن دارد رییس و بالاسر رییس! یکی از هیات های ورزشی استان که اتفاقا تیمی در باشگاه مس نیز دارند در جایی اعلام کرده اند که آنها باید سرمربی آن تیم باشگاه مس را انتخاب کنند.حال سوال این است؛ اگر قرار است رییس فلان هیات ورزشی سرمربی فلان تیم غیرفوتبالی مس کرمان را انتخاب کند پس باشگاه، مدیریت باشگاه و شرکت مس چه کاره اند؟! اگر رییس فلان هیات قرار است سرمربی تیم غیرفوتبالی مس را انتخاب کند پس چرا در هر سال باشگاه مس میلیاردها تومان خرج بکند؟! مگر می شود خرج یک تیم را باشگاه مس بدهد اما سرمربی آن تیم را فلان هیات انتخاب کند؟؟اگر این اتفاق بیفتد و اصلا این موضوع صحت داشته باشد باید درب این باشگاه را گِل گرفت و برای شرکت مس و باشگاه مس ابراز تأسف کرد!
البته چندین رشته ورزشی در این باشگاه هستند که شنیده شده روسای برخی از آنها ادعا کرده اند که در انتخاب و چیدمان کادر اجرایی و فنی آنها باید باشگاه مس دخالت نکند و آنها باید چیدمان کنند و باشگاه وظیفه دارد فقط حمایت مالی داشته باشد!‌.‌اقایان در باشگاه مس، اگر قرار است مربیان و کادر اجرایی برخی از تیم های غیرفوتبالی باشگاه مس را هیات های مربوطه چیدمان کنند پس لطفاً روند مذاکرات خود با مربیان مطرح فوتبال را برای تیم فوتبال مس متوقف کرده و دیگر دخالت نکرده و اختیار تیم فوتبال را بدهید به مهدی جهانشاهی و هیات فوتبال کرمان!‌. چرا هیات فوتبال کرمان به هیچ وجه در تیم فوتبال مس دخالت نمی کند اما برخی از هیات های غیرفوتبالی به خودشان اجازه می دهند در تیم های غیر فوتبالی باشگاه مس دخالت کنند؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *