آقای رستمی؛ الان وقت تسویه حساب و حساب‌رسی نیست

شفافیت در ورزش/هنوز تا بدین لحظه پولی به حساب باشگاه مس کرمان واریز نشده و باشگاه مس رفسنجان نیز با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

اکنون موعد زمان پرداخت مطالبات بازیکنان فوتبال و تیم‌های غیرفوتبالی دیگر فرا رسیده است و باشگاههای مس در استان باید در یک ماه آینده تسویه حساب کامل با تمامی ارکان خود انجام دهند. وقتی خبرنگار ما پیگیر این ماجرا شد؛ دوستان در شرکت مس معتقدند که باید بیایند حساب‌رسی کنند و مو را از ماست بکشند تا بعد، پول پرداخت کنند!
آقای رستمی؛ الان وقت این حرفها نیست و مس کرمان اکنون به پول نیاز دارد تا بتواند در لیگ برتر بماند و مس رفسنجان نیز برای اینکه بتواند فصل را خوب تمام کند، نیاز به پول دارد و الان وقت تسویه حساب شخصی و یا حساب‌رسی نیست. آقای رستمی؛ بیا پای کار و نشان بده که دوست دارید تیم فوتبال مس کرمان در لیگ برتر بماند و نشان دهید که دوست دارید جایگاه مس رفسنجان برایتان مهم است و نشان دهید که دنبال تسویه حساب شخصی و انتقام نیستید!
هر کاری زمان دارد و الان اصلا وقت این لجبازی ها نیست و شما در این برهه زمانی باید ثابت کنید که پشت تیم و مردم استان کرمان هستید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *