چرا مدیرعامل مس شهربابک تغییر نمی کند؟! «چرا تغییر کند؟!»

شفافیت در ورزش/بیش از یک سال است که علی رستمی مدیرعامل شرکت مس شده است و در این مدت مدیرعامل تمام باشگاه‌های مس جز شهربابک را تغییر داده است.

رستمی ابتدا رسول خطیبی را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس سونگون انتخاب کرد، سپس به سراغ مس رفسنجان آمد و حسین پورمحمدی را به جای مجید زین‌الدینی منصوب کرد و در نهایت به سراغ مس کرمان رفت و علی قرایی را به جای محمد کهندل به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان انتخاب کرد. تنها باشگاهی که مدیرعامل آن تغییر نکرد، باشگاه مس شهربابک بود.
خیلی‌ها تصورشان این است که عباس قشمی مدیرعامل باشگاه مس شهربابک حتما عملکردش خوب است و یا ارتباط نزدیکی با رستمی دارد و یا از حمایت مسئولین شهری برخوردار است که او را از این باشگاه جدا نمی‌کنند! در واقع اینطور نیست و قشمی در ماه‌های اخیر بیشترین انتقاد را از مدیران شرکت مس داشته و چندین استوری منتشر کرده است و حتی نمی‌توان گفت که نماینده شهربابک پشت او ایستاده زیرا ما در کرمان داشتیم که برخی از نمایندگان کرمان پشت کهندل بودند اما شرکت مس اقدام به تغییر کهندل کرد.
ماجر اما چیز دیگری است زیرا شرکت مس دلیلی برای تغییر مدیرعامل باشگاه مس شهربابک ندارد. شرکت مس معتقد است که مس شهربابک تیمی است که نه به لیگ برتر صعود می‌کند و نه به لیگ دو سقوط می‌کند و همینکه در برخی هزینه‌ها، عملکرد کاهشی داشته باشند، برای شرکت مس رضایت بخش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *