نقش رستمی در ماندن و نماندن مس در لیگ برتر؟!

شفافیت در ورزش/ مس کرمان که پس از هشت سال به لیگ برتر بازگشته است، فقط ۴ بازی فرصت دارد تا بقای خود در لیگ را مسجل کند.

روی کاغذ شانس مس کرمان برای بقا در لیگ بسیار است. گرچه ما منتقد حسین‌خانی هستیم اما بهترین تصمیم این است که از او و تیمش حمایت شود تا بتوانند تیم را در لیگ حفظ کنند. در دو بازی آینده قطعا تکلیف مس کرمان مشخص خواهد شد اما تجربه ما نشان می‌دهد که هرگاه تمامی ارکان پشت تیمی بودند، آن تیم به موفقیت رسیده است و انتظار ما این است که همه با حمایت خود، سبب ماندگاری تیم شوند.
اما موضوع اصلی این است که چه کسی این روزها می‌تواند نقش اول را در بقای مس در لیگ برتر ایفا کند؟! در این هفته‌ها هیچ کاری از دست هیچ کسی برنمی‌آید جز علی رستمی مدیرعامل شرکت مس! اگر رستمی پول به موقع به باشگاه مس پرداخت نکند؛ نه مربی، نه بازیکن ، نه هوادار، نه رسانه و … هیچ کاری نمی‌توانند بکند. وقتی پول دست مدیریت باشگاه باشد او می‌تواند تمام امورات را متحد کند و سبب برتری تیمش شود.
البته این موضوع را رستمی به خوبی می‌داند و ما به ایشان می‌گوییم که اگر واقعا دوست دارید که مس کرمان در لیگ برتر بماند، از هم اکنون آستین خود را بالا بزنید و به میدان بیایید. اینکه مصاحبه کنید و با استفاده از کلمات دو پهلو بخواهید موضع بگیرید اصلا زیبنده نیست. اگر مس سقوط کند قطعا اولین نفری که باید پاسخگوی افکار عمومی باشد شخص جنابعالی هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *