یک خبر ناگوار و یک خبر جذاب از شرکت مس؛ «اردیبهشت سرنوشت ساز!»

شفافیت در ورزش/نمی‌دانیم که این مطلب را با خبر خوب شروع کنیم یا خیر ناگوار!

بهتر است که با خبر خوب شروع کنیم؛ خبر خوب برای اهالی ورزش در استان کرمان این است که با استیضاح احتمالی وزیر صمت، شاهد پایان فعالیت رستمی در شرکت مس خواهیم بود. گرچه ارتباط خوبی با آقای رستمی داریم اما ما همیشه منافع مردم کرمان را در نظر گرفته ایم و موضع گیری کردیم. به احتمال فراوان اردیبهشت ماه سال جاری، شاهد تغییرات در رأس شرکت ملی صنایع مس ایران باشیم و رستمی جایش را به مدیر دیگری بدهد.
در رابطه با خبر بد و ناگوار نیز این است که اگر رستمی در شرکت مس باقی بماند، در نیمه دوم اردیبهشت ماه تصمیماتی گرفته خواهد شد که برای باشگاه‌های مس در استان فاجعه‌بار است. گرچه رستمی قول افزایش ۲۰ درصدی بودجه باشگاههای مس در استان را داده است اما شنیده‌ایم که اینگونه نیست و بودجه سال آینده از امسال نیز کمتر است و خیلی از تیم‌ها باید منحل شوند!
حتی این موضوع نیز از شرکت مس شنیده شده است که رستمی به مدیران عامل باشگاه‌ها دستور داده تا از مربیانی استفاده کنند که تیم را با بازیکنان جوان می‌بندند تا هزینه باشگاه‌ها کاهش پیدا کند و کلی نسخه برای باشگاه‌های مس در استان پیچیده‌اند که باید منتظر ماند و دید که بالاخره رستمی از شرکت مس می‌رود یا خیر!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *