فقط پول_فقط پول و فقط پول؛ «درخواست سی میلیون برای سه تساوی؟!»

شفافیت در ورزش/مس در دیداری شش امتیازی، نتیجه را به حریف واگذار کرد. مس کرمان شب گذشته در آبادان مقابل صنعت نفت متحمل شکست ۲-۱ شد تا همچنان جزو تیم‌های فانوس به دست لیگ برتر لقب بگیرد. اوضاع برای مس کرمان اصلا خوب نیست و در بازی‌های آینده نیز رقبای بسیار سرسختی در پیش دارند.
طبق شنیده‌های ما؛ دوستان در تیم مس از مدیران جدید باشگاه درخواست کردند که چون در سه بازی قبل از بازی با صنعت نفت سه تساوی به دست آوردند، به هر بازیکن برای هر بازی ۱۰ میلیون و در مجموع ۳۰ میلیون تومان پاداش برای هر یک از اعضای تیم پرداخت شود! (لازم به ذکر است این پاداش ها ربطی به قرارداد آنها ندارد چرا که قرارداد آنها طبق قانون تا الان کاملا پرداخت شده) این مبلغ به دلایلی به حساب بازیکنان پیش از بازی با صنعت نفت واریز نشد اما قطعا در هفته پیش رو این مبلغ به حساب بازیکنان واریز می‌شود اما دوستان به جای تمرکز روی مسائل فنی، گویا فقط طریقه اخذ پول از باشگاه به هر طریقی را یاد گرفته‌اند!
مجموعا، مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون باید باشگاه مس به عنوان فقط پاداش به بازیکنان مس پرداخت کند برای سه تساوی پرداخت کند و هیچ جای ایران سابقه ندارد که برای مساوی هم پاداش بدهند! جالب اینکه بدانید تیم مس مثل تمام بازی ها با پرواز اختصاصی به آبادان رفت و باخت و با همان پرواز به کرمان برگشت و با این پاداشی که قرار است در هفته پیش رو پرداخت شود، می‌شود دو تیم غیرفوتبالی را روانه مسابقات کرد و مقام هم آورد نه آنکه اینهمه برای فوتبال هزینه شود و آخرش هم دوستان پُز بدهند که تیم در لیگ برتر باقی ماند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *