برایمان تاوان دارد اما از ما گفتن بود؛ «تغییرات رخ ندهد شک نکنید مس در لیگ نمی ماند!»

شفافیت در ورزش/شاید این مطلب ما موجب تحریک عده‌ای شود و ما را انگ بزنند اما ما واقعیت را می‌نویسیم و بخاطرش تاوان نیز خواهیم داد.
شکست مس مقابل صنعت نفت تمامی معادلات را برهم زد. مس ۵ بازی سخت دیگر پیش رو دارد. مس ابتدا باید در کرمان میزبان پرسپولیس آماده باشد؛ سپس باید در رفسنجان به مصاف مس رفسنجانی برود که فقط یک باخت خانگی متحمل شده است و به هیچ تیمی در رفسنجان باج نداده است؛ سپس باید مقابل تراکتور زیر نظر پاکو خمزی برود که بسیار در اوج است؛ سپس باید در انزلی به مصاف ملوانی برود که سایه سقوط آنها را تهدید می‌کند و اصولا در انزلی امتیاز گرفتن از آن بسیار سخت است؛ در آخرین گام نیز مس باید از سپاهانی میزبانی کند که فقط ارزش کادرفنی‌اش بیش از ۹۰ میلیارد تومان است!
شما قضاوت کنید؛ صنعت نفت بازی‌های به مراتب آسان‌تری نسبت به مس کرمان دارد و باتوجه به فاصله اندکی که با مس دارد، بعید نیست که جای این تیم را در جدول رده‌بندی بگیرد. عملا مس کار بسیار سختی برای بقا در لیگ دارد مگر اینکه تغییر سرمربی صورت پذیرد و بتواند این تیم را نگه دارد زیرا با فرزاد حسین‌خانی شک نکنید که مس راهش به ترکستان است و سقوط، محتمل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *