یکی نور چشمی و یکی هم مورد غضب؛ بورا و ۸ میلیارد برای ۱۳ بازی! کاظمیان؛ستاره ای که نباید بزرگ شود!

شفافیت در ورزش/ بعد از بازی که مس کرمان مقابل آلومینیوم انجام داد و به تساوی منجر شد، عملاً با نتایجی که تیم های نفتی (نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان) می گیرند باید ماندن مس کرمان را در لیگ برتر مسجل دانست. خدا را شکر این تیم در لیگ برتر خواهد ماند و دل هواداران پرشور را شاد می کند؛ اما چند مورد هست که باید بگوییم:

حسین خانی همیشه در مورد اینکه “چرا بازیکنان خارجی نمی آورید، چرا پول نمی رسد” صحبت می کند؛ در حالی که باشگاه مس تمام قد به تعهداتش نسبت به تیم و حسین خانی عمل کرده است. امروز می بینیم بورا بازیکن خارجی که باشگاه مس در اختیار گرفته، برای نیم فصل که ۱۵ بازی می شود، تاکنون به دو بازی نرسیده ( بازی با نفت مسجد سلیمان که دیر رسیده یا بازی مقابل آلومینیوم که روز بازی از بازی ملی برگشته است) حالا بماند که در سایت پایتخت نشین کلی آقایان، اعم از مدیر برنامه ها و دوستان از او تعریف و تمجید کرده اند، انگار که وی در تیم ملی آرژانتین یا فرانسه یا آلمان و ایتالیا بازی می کند. همه جا عنوان می‌شود ملی‌پوش باشگاه مس کرمان یا بازیکن خارجی مس کرمان که در حد بازیکن معمولی لیگ دسته سوم فوتبال ایران نیز محسوب نمی شود.

اگر بخواهیم ۱۳ بازی را در نظر بگیریم که برای مس بازی می کند، ۸ میلیارد از مس دریافتی داشته که رقم عجیب و غریبی است و جالب این است که آقایان در به در دنبال این هستند با تبلیغاتی که در سایت پایتخت نشین انجام می دهند ایشان را سال آینده نیز در پاچه مس کنند.

حالا در روزی که بورا هست و یک بازیکن درجه ۳ محسوب می شود، این همه برایش تبلیغات می کنند، به او پول می دهند و نور چشمی هست، می بینیم کاظمیان ستاره فوق العاده مس کرمان در نیم فصل اول عصای دست مس می شود. وی سال گذشته یکی از دلایل اصلی صعود مس کرمان به لیگ برتر بود.

کاظمیان در نیم فصل اول آنقدر خوب کار کرد که توانست بسیاری از جاها به داد مس برسد. وی در ابتدای فصل از سوی تیم های پرسپولیس، گل گهر و سپاهان پیشنهاد داشت اما متاسفانه اجازه ندادند که برود و امروز می بینیم متاسفانه حسین خانی وی را کاملاً به نیمکت چسبانده و یک مرتبه بنا دلایلی که هیچ وقت در مورد آنها سخن نگفت امروز حتی به عنوان تعویضی هم وی را بازی نمی دهد. شنیده ها حکایت از آن دارد که شاید حسین خانی دوست ندارد، امین کاظمیان بزرگتر از این شود و در همین حد بماند. قطعاً با اتفاقاتی که پیش می رود کاظمیان فصل آینده در مس کرمان نخواهد ماند. وی نیز مانند امیر طاهر، آرتا، مهدی تیکدری و خیلی های دیگری که کرمان را ترک کردند، در سایر تیم‌های لیگ برتری مانند مس رفسنجان یا گل گهر سیرجان توپ می زند، آنجاست که کرمانی ها متوجه می شوند چه ستاره ای را از دست داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *