قرایی مدیرعامل جدید مس؛ «فقط فراموش نکن که حسین‌خانی چه کرده؛ گذشته و حال؟!»

شفافیت ورزش/ به عنوان اولین رسانه امروز قبل از ظهر خبری انتشار دادیم مبنی بر تغییر و تحولات گسترده در هیئت مدیره و مدیریت باشگاه مس کرمان و ساعت ۱۷ امروز علی قرایی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان معرفی شد.

علی قرایی که چند سال پیش در مقطعی به عنوان سرپرست باشگاه مس کرمان فعالیت کرد و اتفاقاتی پیش آمد که مجبور به استعفا شد تا به ریاست هیئت فوتبال استان کرمان برگردد.
اکنون این اتفاق افتاد و هیئت مدیره نیز عوض شد و عملا قرار است اتفاقات جدیدی برای باشگاه مس کرمان رخ دهد، بماند از اینکه گروهی در فضای مجازی درگیر هستند و اتفاقاتی دارد رقم می خورد که قطعاً به نفع باشگاه مس در آینده نخواهد بود؛ اما بحثی که ما داریم، در همان شروع کار به آقای قرایی (که دوستی و ارتباط ما با وی از سال ها پیش بوده و هست) این است، آقای قرایی فراموش نکن فرزاد حسین خانی چه کرده، هم طی مدت اخیر و چند سال گذشته، هم در زمانی که شما مدیر عامل باشگاه مس شدید و ایشان را که خانه نشین بود برگرداندید و به عنوان کاپیتان تیم مس کرمان گذاشتید، بعدها نیز اتفاقاتی در رختکن افتاد و به شما توهین کرد و نیز بر علیه شما موضع گرفت و کلی حواشی دیگر رخ داد. به یاد داریم با چشمانی اشکبار باشگاه مس کرمان را ترک کردید. به یاد داریم وقتی حضوری با هم صحبت می کردیم، بغض گلویت را گرفته بود، از این موضوع که حسین خانی در حقتان چه کرده است، چه تهدیداتی و چه توهین‌هایی داشته، می گفتید. فراموش نکنید این همان حسینخانی است و چشمتان را روی اتفاقات چند ماه گذشته نبندید، افراد دلالی در اطراف مس کرمان هستند، اتفاقات و مسائل مالی که رخ داده و مسائل دیگری هست که نباید چشمتان را ببندید. ما موضعمان در قبال حسینخانی و اطرافیانش کاملاً مشخص است. شما را نمی دانیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *