در سالی که گذشت؛ موفق ترین هیئت ورزشی استان کدام هیئت بود؟!

شفافیت در ورزش/ سال ۱۴۰۱ با تمام مسائل و مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف اقتصادی و… داشت، گذشت. برای ورزش تقریبا سال بدی نبود و اتفاقات خوبی در این حوزه افتاد، هر چند یک ماه آخر سال ۱۴۰۱ به واسطه سقوط هلیکوپتر حامل وزیر ورزش و تعدادی از مدیران کل ورزش و جوانان استان ها از جمله مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، کام ورزش استان کرمان تلخ شد. (اکنون مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حال گذراندن دوران درمان خود در منزل هستند) و عملا از این جهت سال بدی بود. از سوی دیگر، مسائل اقتصادی تاثیر خود را روی حوزه ورزش گذاشت، بر این اساس، خیلی از هیئت‌های ورزشی زمین گیر بودند و بسیاری هم در سکوت کامل کاری به سر بردند، برخی از آنها نیز از جمله هیئت فوتبال، هیئت کشتی، هیئت بدنسازی، هیئت پرورش اندام و چند هیئت دیگر انصافا کار کردند و تلاش های خوبی داشتند.

خیلی ها سوال می کنند: موفق ترین هیئت ورزشی در سال ۱۴۰۱ کدام هیئت بود که خوب کار کرد؟ باید گفت: شاخصه هایی در وزارت ورزش وجود دارد که از روی آنها، بهترین هیئت ها را انتخاب می کنند که البته آن به خودشان مربوط است؛ چرا که بر اساس تعداد آمار بیمه شده، بیشترین تعداد کلاس های آموزشی، تعداد مسابقات برگزار شده، تیم‌های لیگ برتری در سطح اول کشور و حضور بانوان و آقایان خودشان هیئت برتر را انتخاب می کنند.

بر اساس بررسی های انجام شده از سوی ما، از لحاظ ورزشی ها و علاقه مندان به ورزش، هیئت کشتی استان به ریاست مسعود سلطانی موفق ترین و بهترین هیئت ورزشی استان بود. هرچند در شاخصه هایی که وزارتخانه و اداره کل ورزش دارند با توجه به اینکه بانوان در هیئت کشتی استان فعالیتی ندارند و نمی توانند کار کنند، قطعاً شاید نتواند این شاخصه بانوان را بگیرد اما در مجموع هیئت کشتی استان به واسطه برگزاری مسابقات، برگزاری چندین دوره کلاس استعدادیابی با حضور سر مربیان تیم ملی جوانان، بزرگسالان، فرنگی، آزاد؛ حضور مسئولان فدراسیون، برگزاری اردوها، لیگ های منظم، حمایت ها، اعزام ورزشکاران، کلاس های آموزشی و … موفق ترین هیئت استان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *