به گفته مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان؛ «تسویه کامل با فوتبالی ها و غیر فوتبالی ها»

شفافیت در ورزش/ اصولاً باشگاه‌هایی که در لیگ برتر فوتبال ایران تیم دارند، به رشته‌های دیگر تقریباً توجهی نمی‌کنند.
در سال‌های نه چندان دور همواره علاوه بر فوتبال، در کرمان و رفسنجان به رشته‌های دیگر نیز پرداخته می‌شد اما از زمانی که تیم‌های مس کرمان و رفسنجان راهی لیگ برتر شده‌اند، نگاه‌ها به رشته‌های دیگر کمی متفاوت شده است. گرچه باشگاههای مس در دو سال گذشته سعی کرده تا تمایز بین رشته‌های مختلف نشان ندهند اما این امر کافی نبوده است.
پیش از تحویل سال جدید مطلبی نوشتیم و از حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان خواهش کردیم که اگر قرار است پولی وارد باشگاه شود، به رشته‌های غیرفوتبالی ، تیم‌های پایه و کارمندان باشگاه نیز توجه کنید که طبق صحبتی که با آقای پورمحمدی داشتیم ایشان تأکید کردند که قبل از تحویل سال با تیم‌های فوتسال بانوان، بسکتبال، والیبال، تیم‌های پایه و کاراته و خیلی از رشته‌های دیگر را ساپورت کردیم و تعهد خود نسبت به آنها را صفر کردیم.
در رابطه با تیم بزرگسالان فوتبال نیز عنوان کردند که تا این لحظه تمام تعهدات باشگاه در قبال تیم فوتبال انجام شده و تا این لحظه هیچ بدهی به تیم فوتبال ندارند. به دنبال این هستیم که در آینده باتوجه به منابعی که از شرکت مس می‌گیریم نگذاریم بدهی روی دست باشگاه بماند تا سبب ضرر به باشگاه شود. باشگاه مس رفسنجان حدود ۲۰۰ میلیارد تومان تاکنون بدهی داشته که انشاالله تا سال آینده این بدهی را به صفر می‌رسانیم.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *