رئیس جدید هیئت والیبال استان کرمان : «با آغوش باز پذیرای منتقدان و مخالفان هستم!»

شفافیت در ورزش/ رامین امیرمداح که چند هفته ای است، سکانداری هیئت والیبال استان کرمان را برعهده گرفته است، توانسته در انتخابات با رای حداکثری به این سمت منصوب شود. آرامش، حفظ و حمایت از کلیه نیروها ، دعوت و استفاده از نظرات و تجربیات پیشکسوتان و توجه ویژه به انتقادات و نقطه نظرات بخشی از ویژگی های اخلاق کاری وی است.

🛑جناب مداح، در ابتدا از شما یک قول می خواهیم که در اولین مصاحبه خبری خود، با شفافیت کامل با مخاطبان بخصوص والیبالیست های استان صحبت کنید تا آنها از برنامه های چهارساله رئیس جدید هیئت والیبال استان کرمان اطلاع پیدا کنند….

_بله؛ قطعا بنای کار خود را بر شفاف سازی گذاشته ام و در مورد سوال هایی که می پرسید، مطمئن باشید، در حد امکان توضیح خواهم داد و در خصوص روال کار و برنامه های چهارساله این هیئت با مخاطبان خود در موقیعت های مختلف صحبت خواهم کرد.

🛑امیرمداح با رای حداکثری آرا،سکانداری هیئت والیبال استان کرمان را به دست گرفت؛ هیئتی که طی چند سال گذشته به خاطر حواشی زیاد مجمع انتخاباتی اش منحل شد. به نظر شما ریاست چنین هیئتی کار سختی نبود؟

_قطعا پذیرفتن هر جایگاه و سمتی سختی خودش را دارد بخصوص پست های ورزشی که همیشه با چالش همراه بوده است. البته ورزشی که چالش و حواشی نداشته باشد، جذابیتی ندارد.خوشبختانه والیبال استان نیز با توجه به حضور چند تیم استان کرمان از سیرجان، رفسنجان و.. در لیگ برتر والیبال کشور طی چند سال گذشته ارتقای خوبی داشته و به نتایج خوبی نیز دست یافته است. (تیم گل گهر سیرجان به لیگ برتر صعود کرد و تیم مس رفسنجان نیز در لیگ برتر است)، در بخش بانوان نیز یکی از بازیکنان بانوی ما به تیم ملی دعوت شده است و قطعا اگر مدیریت خوب و برنامه ریزی مدونی صورت پذیرد در سالهای آینده استان کرمان را به قطبی از والیبال کشور تبدیل خواهیم کردو تعداد بیشتری از بازیکنان کرمانی، لباس تیم ملی بر تن خواهند کرد.

🛑آیا برنامه مدونی برای پرورش بازیکن جهت حضور در تیم ملی بزرگسال آقایان دارید؟

-بله؛ برنامه ریزی هایی در بخش دوره های آموزشی ورزشکاران، آموزش مربیان دیده شده است که توجه به آنها کمک بسیاری به رشد و ارتقای والیباست های استان خواهد کرد. در بحث پایه ها نیز جلساتی با مدیر کل آموزش و پرورش انجام شده است و به زودی کمیته های استعدادیابی با قدرت تشکیل و فعال خواهد شد.
همانطور که همه می دانند، تیم ملی والیبال ایران در دنیا مطرح است بطوریکه حضور در لیگ جهانی و قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارند.
از سوی دیگر باشگاه های ما در آسیا نتایج خوبی را کسب کرده اند و الحق والانصاف فدراسیون خوبی داریم و حمایت و پشتیبانی از ورزش والیبال باعث شده است تا خانواده ها رغبت بیشتری به ورزش والیبال نشان دهند و طی سالهای گذشته، استقبال بسیار خوب بوده است.

🛑والیبالیست ها منتظر برنامه هایی چهارساله امیر مداح هستند، در این خصوص کمی برایمان صحبت کنید؟

_برای برنامه ریزی های هیئت از پیشنهادات و نظرات اقشار مختلف استفاده خواهیم کرد. کاری به مخالفان، موافقان و منتقدان ندارم. تلاشمان بر این است از کمک همه علاقه مندان و پیشکسوتان دراین هیئت استفاده کنیم. درب هیئت به روی همه بخصوص منتقدان و مخالفان باز است و با افتخار از آنها می خواهم در کنار ما به این هیئت کمک کنند و با آغوش باز پذیرایی آنها خواهیم بود.
در ادامه بصورت مختصر اشاره ای به برنامه ها خواهم کرد. در ابتدا با توجه به اینکه روزهای پایانی سال را طی می کنیم، هرچه سریعتر روئسای هیئت های والیبال شهرستان های استان کرمان باید تعیین تکلیف شوند. با هماهنگی و نشست هایی که با ورزش شهرستان ها خواهیم داشت، جذب اسپانسر از اولویت های این هیئت است واز افراد دلسوز ورزش والیبال استان کمک خواهیم گرفت و اگر نیاز به حضور افراد جدیدی در هیئت ها باشیم، قطعا با هماهنگی ادارات ورزش شهرستان ها این اقدام انجام خواهد شد. بر اساس آئین نامه فدراسیون پیش خواهیم رفت تا با فدراسیون روابط تنگاتنگی داشته باشیم. هماهنگی با مسؤلان آموزش و پرورش استان در بحث تشکیل کمیته استعدادیابی صورت گرفته و انشالله یکی از اولویت های اصلی این هیئت خواهد بود.

🛑وضعیت والیبال بانوان استان را چگونه ارزیابی می کنید؟

-یکی دیگر از برنامه های این هیئت مربوط به والیبال بانوان است که هم اکنون در جایگاه مطلوب و مناسبی قرار ندارد و متاسفانه به دلایل متعددی، برای جذب اسپانسر برای ورزش بانوان نیز با مشکلاتی روبرو هستیم ؛ اما تمام تلاشمان را برای جبران کم و کاستی های این هیئت خواهیم کرد.

🛑آیا امیرمداح اعتقادی به معرفی والیبالیست ها برای حضور دوره های آموزشی دارد؟

-صد البته؛ اما از روند معرفی افراد برای حضور در دوره های آموزشی ، رضایت چندانی ندارم و برای رفع این مشکل دستورالعملی با هدف “معرفی بازیکنان با تایید هیئت های ورزشی والیبال سطح استان جهت حضور در دوره های آموزشی این ورزش” نوشته خواهد شد.

🛑برای بهبود وضعیت مالی هیئت والیبال برنامه ای دارید؟

-استفاده از توان بنگاه های اقتصادی برای پیش برد اهداف این هیئت استفاده خواهیم کرد و از روئسای هیئت های والیبال شهرستان های استان می خواهم به این موضوع توجه جدی داشته باشند و در این زمینه همت کنند.

🛑دقیقا کی روئسای هیئت های شهرتان ها و کمیته ها را معرفی می کنید؟

-آقای پاینده، در انتخاب روئسای تخصصی کمیته ها که بازوان توانمند یک هیئت هستند، حساسیت جدی دارم. با بزرگان و پیشکسوتان ورزش والیبال مشورت و در این خصوص از کلیه پتانسیل های استان استفاده خواهم کرد. افرادی وارد هیئت خواهند شد که یار و دلسوز هیات باشند و بدون چشم داشت به توسعه ورزش والیبال کمک کنند.

🛑و درآخر…

ممنون از همراهی شما
ما دست همراهی و کمک به سوی همه افراد حتی مخالفان و منتقدان را دراز کرده و آماده هرگونه همکاری با آنها هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *