مربی مس گفته: «بازیکنان تعویضی مان ضعیف عمل کردند!!» آقای آرتا؛ «شماها بازیکنان بومی را با خاک یکسان کرده اید؛ با کدام روحیه بازی کنند!!»

شفافیت در ورزش/آرتا منهاجی مربی مس بعد از تساوی مس کرمان در مقابل هوادار در گفتگو با خبرنگاران گفت: انتظار کادرفنی مس کرمان از بازیکنان ذخیره این است که هوشمندانه‌تر عمل کنند تا پیروزی‌های این تیم به سادگی از دست نرود.‌ توقع ما این است بچه‌هایی که از نیمکت وارد زمین می‌شوند، بتوانند ریتم بازی را کنترل و مدیریت کنند و هوشمندانه‌تر بازی را کنترل کنند. درست است که آنها پرتلاش بودند اما ما باید این مسائل را یاد بگیریم.

منهاجی در مورد موقعیت‌سوزی بازیکنان مس بیان کرد: ما در فاز حمله با توجه به افکار سرمربی محترم تیم، آقای حسین‌خانی، پرتعداد ظاهر می‌شویم و موقعیت می‌سازیم و بچه‌های توانایی هم داریم که قابلیت‌های خوبی دارند. البته نمی‌خواهم تیم را به دو قسمت حمله و دفاع تقسیم کنم؛ هم کار دفاعی و هم کار هجومی ما باید تیمی باشد. فکر می‌کنم ما باید در کنترل بازی باتجربه‌تر باشیم و یاد بگیریم که لحظات حساس را انقدر ساده از دست ندهیم. اگر فصل را مرور کنید، ما از این دردها زیاد کشیده‌ایم؛ بازی‌هایی بوده که برای ما که روی نیمکت هستیم، خیلی سخت بوده و قطعا باید این ضعف را برطرف کنیم.

🛑در پاسخ به آرتا منهاجی؛ آقای منهاجی؛ وقتی سرمربی تیم شما دنبال پنهان شدن پشت بازیکنان بومی است و یه جورایی می‌خواهد با سنگر گرفتن در پشت بومی ها خودش را در تیم حفظ کند، شما چه توقعی از بازیکنان بومی دارید؟! این مسائل را بازیکن متوجه می‌شود. در بازی با ذوب‌آهن در حضور علی تهامی ، مهیار زحمتکش مصدوم را بازی دادید و حتی بازوبند کاپیتانی را نیز به بازوی او بستید!
امیرحسین بنی اسد الان دقیقا کجاست؟! محمدامین کاظمیان که پدیده تیم در دو سال گذشته بوده و در نیم فصل اول ستاره تیم مس بود را چرا الان بازی نمی‌دهید؟! بقیه بازیکنان بومی کجا هستند و چقدر به آنها بازی می‌دهید؟! با امیر طاهر چه کار کردید که به پیکان تهران پناه برد؟! اصلا مگر روحیه‌ای برای بازیکنان بومی باقی مانده؟! هر وقت نتیجه نمی گیرید و تیم امتیاز از دست می‌دهد، پشت بازیکنان بومی می‌ایستید و اگر تیم ببرد بازیکنان بومی را فراموش می‌کنید!
چرا تورانیان‌ها، کاظمیان‌ها، بنی‌اسد‌ها و … نباید بازی کنند و بازیکنان دیگری در تیم مس فیکس بازی کنند و آخرش هم هرگاه کم آوردید پشت بازیکنان بومی قائم شوید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *