وضعیت میکسدزون ورزشگاه باهنر؛ «همه بودن جز خبرنگاران» «کنفرانس هایی که بادیگارد ها هم هستند!»

شفافیت در ورزش/در شهر کرمان وضعیت نشست های مطبوعاتی مربوط به بازی های مس کرمان خوب نیست، متاسفانه سرمربی تیم ها هر وقت دوست داشته باشند در نشست‌های مطبوعاتی حاضر می شود و هر وقت نخواهند نمی آیند. علاوه بر آن وضعیت جایگاه خبرنگاران در نشست ها و جایگاه میکسدزون ورزشگاه عجیب و غریب است.

طی مدت اخیر و فصول گذشته برخی از نشریات و خبرگزاری ها از وضعیت میکسدزون ورزشگاه باهنر انتقاد می کردند و هیئت فوتبال استان کرمان را به این امر مربوط می دانستند. هیئت فوتبال استان کرمان هم چند بار اعلام کرد، وضعیت میکسدزون ربطی به هیئت فوتبال استان کرمان ندارد و از آنجایی که ورزشگاه در دست باشگاه مس کرمان است؛ پس باید باشگاه مس کرمان در این زمینه هزینه کند؛ این درحالیست که باشگاه مس کرمان هم در این زمینه صحبتی نکرد.
از سویی دیگر حضور تعداد زیادی از افراد در میکسدزون جایی که باید خبرنگاران با مربیان و بازیکنان مصاحبه کنند، عجیب غریب است. اکنون مشخص نیست موضوع مربوط به کجاست، اگر دست برگزار کننده مسابقات است (چه هیئت فوتبال، چه بچه های یگان ویژه)باید نظارت کنند؛ در هر حال این خوب نیست.
از طرف دیگر در مورد کنفرانس های مطبوعاتی نیز کاری به نبود امکانات و شرایط نداریم، وقتی خبرنگار برای مصاحبه مطبوعاتی می آید، همه هستند الا خبرنگاران، در حقیقت در کنفرانس های مطبوعاتی افرادی حضور می‌یابند که متاسفانه خبرنگار نیستند، به عنوان مثال در نشست مطبوعاتی بازی مقابل نفت مسجد سلیمان، شاید بیش از ۵۰ درصد افرادی که در کنفرانس مطبوعاتی حضور داشتند خبرنگار نبودند (یا هوادار بودند یا بادیگاردهای آقای سرمربی بودند و یا افرادی که برای گرفتن عکس آمده بودند) این اتفاق خوبی نیست آن هم در روزی که سرمربیان با نیامدنشان در نشست‌های مطبوعاتی به خبرنگاران توهین می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *