حرکت عجیب بازیکن تیم مس؛ «حمله به یک هوادار» هوادار: «توهین نکردم؛ به پسر حسین‌خانی گفتم به بابایش بگوید موهایش را کوتاه کند!»

شفافیت در ورزش/ امروز تیم مس کرمان، مقابل فولاد خوزستان به میدان رفت و در پایان دو امتیاز حساس را از دست داد؛ هر چند تیم مس کرمان می توانست این بازی را با اختلاف ببرد، در روزی که فولادی ها اصلاً خوب نبودند، مس خیلی خوب عمل کرد؛ اما در نهایت دو امتیاز حساس را از دست داد.

همانطوری که می دانید تیمی که در انتهای جدول قرار دارد و در خانه مساوی می کند، این مساوی کمتر از باخت نیست. برای مس کرمان که جایگاه خوبی در پایین جدول ندارد؛ شاید این دو امتیاز در آخر فصل خیلی به کارش می آمد.

سوت پایان بازی که به صدا درآمد، امیرحسین عسکری بازیکن بومی مس کرمان که تاکنون از سوی حسین خانی در پست های مختلفی چون مدافع، هافبک، مهاجم مورد استفاده قرار گرفته و جدیداً نیز با سرمربی تیم فامیل شده است، به یک باره روی نرده ها آمد و به یک هوادار حمله کرد که با وساطت طرفین و بچه های یگان ویژه قضیه ختم به خیر شد.
از شاهدان شنیدیم، گویا هواداری به فرزند حسین خانی می گوید: “به بابایت بگو موهایش را کوتاه کند”، بلافاصله با این حرف، این بازیکن به سوی هوادار حمله می کند. در صحبت هایی که با هوادار انجام شد، وی عنوان کرد: “نه توهین کردم و نه حرفی زدم، فقط به پسر حسین خانی سرمربی تیم مس کرمان گفتم که به باباش بگوید موهایش را کوتاه کند که با عکس العمل این بازیکن مواجه شدم و به من حمله کرد.”؛ نکته خیلی جالب تر در این ماجرا این بود، اطرافیان حسین خانی سرمربی تیم مس کرمان به دنبال این هوادار بودند تا وی را گوشمالی دهند که با وساطت نیروی انتظامی اتفاق خاصی نیفتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *