ژنرال به گل گهر بدهکار است؛ «گل گهر با ژنرال ادامه می دهد؟!»

شفافیت در ورزش/ شنیده شده در جلسه اخیری که قلعه نویی با مسئولان گل‌گهر داشته از حضور و عدم حضور او بر روی نیمکت گل گهر برای فصل آینده نیز صحبت به میان آمده است. قلعه نویی هرچند هنوز با تیم گل‌گهر به مقامی دست پیدا نکرده و هر بار در بالای جدول تا نزدیکی جام می‌رود و تشنه بر می‌گردد اما همه می دانیم او یک جام به مردم سیرجان بدهکار است! در گل گهر در سالهای اخیر امکانات و بازیکنان خوب، همه چیز برایش فراهم بوده و از همه مهم‌تر، از شواهد بر می‌آید که مبلغ قراردادش نیز بسیار راضی‌کننده است. بدون شک حالا که او در رده مربیان ملی قرار گرفته و از فدراسیون پیشنهاد دارد مسئولان این باشگاه نیز در صورت ادامه همکاری با او تلاش می‌کنند تا شرایط بهتری را برایش فراهم کنند.
در واقع دوام این مربی در تیم گل‌گهر با توجه به اینکه او اغلب چند فصل یک بار تیم عوض می‌کند نشان از رضایت کامل او دارد. در واقع قلعه‌نویی کجا می‌خواهد برود که چنین بازیکنانی در اختیارش بگذارند و امکانات برایش فراهم باشد. قطعا این امتیازها به او کمک کرده تا گل‌گهر را همواره در بین مدعیان نگه دارد.
از این رو ما می‌دانیم که قلعه نویی بدون این امکانات اصلا مسئولیت تیمی را نمی‌پذیرد. با این حال قلعه‌نویی در شرایط خوب گل‌گهر هم هنوز به مقامی دست پیدا نکرده است. به هر حال او حداقل یک جام به سیرجانی‌ها بدهکار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *