سرپرست تیم مس در گفت‌وگو با تسنیم؛ «امیدوارم مدیریت باشگاه بیشتر وقت بگذارد تا مشکل خارجی را حل کنیم!» آقای جهرمی؛ «مشکل حساب های خارجی ها را شما باید حل کنید یا باشگاه؟!»

شفافیت در ورزش/ در چند ماه اخیر و دو تا سه روز مانده به هر بازی مس کرمان شاهد مصاحبه های یکی از اعضای تیم فوتبال مس کرمان با رسانه ها در مورد مربی خارجی و بازیکنان خارجی این تیم هستیم؛ انگار که آسمان باز شده و فقط مس کرمان است که بازیکن و مربی خارجی دارد! یک روز می گویند که بازیکنان خارجی به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود قهر کرده و تمرین نمی کنند، یک روز می گویند فلان بازیکن خارجی به دلیل مشکلات مالی از کرمان فرار کرده و روز دیگر نیز می گویند بازیکنان و مربی خارجی ما به خاطر اینکه پول ندارند تمرکز نداشته و این موضوع دلیل عملکرد ضعیف آنها بوده است. اما هر بار هم ما و حتی خود باشگاه توضیح داده که مشکلی برای پرداخت مطالبات بازیکنان وجود ندارد، پول این خارجی ها در حساب باشگاه بوده اما باشگاه به کدام حساب باید واریز کند؟! مدیران باشگاه معتقدند بحث هایی قانونی وجود دارد که تا آنها رفع نگردد باشگاه نمی تواند در این زمینه اقدام کند. مشکلاتی که می بایست اصولاً توسط سرپرست تیم حل شود!یعنی تا زمانی که پروانه کار این خارجی ها صادر نگردد دلار به صورت نیمایی به باشگاه پرداخت نمی شود و اگر بخواهند دلار آزاد خریداری کنند فاکتور به باشگاه داده نمی شود و این باعث مشکلات خاصی برای باشگاه خواهد شد. روز گذشته نیز باز شاهد مصاحبه یکی از اعضای تیم مس کرمان با یکی از رسانه ها بودیم که باز همان حرف های تکراری گفته شده است….
جهرمی سرپرست تیم مس کرمان راجع به مطالبات مربی و دو بازیکن خارجی مس کرمان در گفتگو با تسنیم گفته: مشکلاتی وجود دارد که نمی‌دانم به‌خاطر مسائل ارزی است یا موارد دیگر. امیدوارم مدیریت باشگاه بیشتر وقت بگذارد تا مشکل را حل کنیم. بازیکنان خارجی ما کم‌کم نسبت به باشگاه مس کرمان بی‌انگیزه و بدبین می‌شوند. بورا درصدی از قرارداد خود را دریافت کرده است، اما روان تونگیک و کالی تروئبا (مربی مس) هنوز دریافتی نداشته اند.
وی درباره تأثیر واریز نشدن مطالبات خارجی‌های مس به حساب آنها اظهار داشت: بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و طبیعی است که این موارد بر عملکرد آنها تأثیر بگذارد. خارجی‌های تیم مس تاکنون سعه صدر نشان داده‌اند و کار خودشان را می‌کنند، اما به عوامل باشگاه می‌گویند مشکلات را پیگیری کنید.
سرپرست تیم مس کرمان در مورد وضعیت مالی این باشگاه خاطرنشان کرد: با توجه به هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی باشگاه، امسال به‌صورت منطقی هزینه کردیم و برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کنیم. پاداش صعود به لیگ برتر، بخشی از قرارداد بازیکنان بوده که هنوز پرداخت نشده است. باشگاه قرارداد امسال اعضای تیم را مطابق موعد پرداخت کرده است و مشکلی از این بابت نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *