وقتی مدیرکل ورزش اصفهان غیرتی می شود؛ «کرمان خیلی از ورزش اصفهان عقب تر است!»

شفافیت در ورزش/همانطور که در مطالب قبلی گفته بودیم ، مدیران کل ورزش و جوانان تمام استانهای کشور در سمینار هم اندیشی به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در دیار کریمان هستند. در حین برگزاری این سمینار خیلی کوتاه با چند تن از مدیران کل ورزش استانها گفتگو کردیم که هم جذاب است و هم خواندنی. گفتگوی ما با جواد محمدی ، مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان پیش روی شماست.
🛑آقای محمدی، میزبانی کرمانی‌ها چطور بود؟!
کرمان پایتخت مقاومت و زادگاه سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی است. کرمان افتخار ایران از قدیم الایام بوده و الحمدلله برنامه‌ای که تدارک دیدند با زحمات مجدانه دوست و همکار عزیزم آقای پاریزی صورت گرفته است. همایش بسیار خوبی در کرمان دارد برگزار می‌شود و در کارگاه‌های تخصصی برنامه‌های بسیار جامعی دارد تشکیل می‌شود و انشالله در آینده، خروجی بسیار خوبی برای ورزش کشور داشته باشد.

🛑جناب محمدی ، استان اصفهان در سال‌های قبل قطب ورزش کشور بوده اما در این سال‌های اخیر کرمان دارد به اصفهان تنه می‌زند و شاید به زودی کرمان جای اصفهان را در صدر استان‌های ورزشی کشور بگیرد!؟

من مخالف حرف دوم شما هستم اما در رابطه با صحبت ابتدایی شما کاملا موافقم زیرا همیشه جامعه بزرگ ورزش اصفهان حرف برای گفتن داشته و الان نیز مثل گذشته شما می‌توانید نگاهی به رویدادهای برگزار شده بیاندازید و ببینید که اصفهان همچنان در ورزش کشور افتخارآفرینی می‌کند. نمونه‌اش المپیاد استعدادهای برتر که برگزار شد نمی‌دانم مقام کرمان چه بود اما استان اصفهان نائب قهرمان کشور شد. بالاخره استان کرمان دارد زحمت می‌کشد و پیشرفت‌های خوبی داشته و در فوتبال پیشرفت خیلی خوبی داشتند اما با همه احترامی که برای دوستان کرمانی قائل هستم، اصفهان خیلی جلوتر از ورزش کرمان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *