تذکر جالب مدیرکل ورزش تهران در مورد باشگاههای صنعتی کرمان؛ «توجه عجیب به غیربومی ها در استان شما، موجب بی انگیزگی بومی ها خواهد شد!»

شفافیت در ورزش/همانطور که در مطالب قبلی گفته بودیم ، مدیران کل ورزش و جوانان تمام استانهای کشور در سمینار هم اندیشی به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در دیار کریمان هستند. در حین برگزاری این سمینار خیلی کوتاه با چند تن از مدیران کل ورزش استانها گفتگو کردیم که هم جذاب است و هم خواندنی. گفتگوی جذاب ما با علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان تهران.

جناب جوادی، نگاه از بیرون استان کرمان نسبت به ورزش و تیم‌های صنعتی استان کرمان چگونه است؟!

ارزیابی ما این است که شرکت‌های صنعتی در ورزش قهرمانی و حضور در رشته‌های مختلف ورزشی سرمایه گذاری خیلی خوبی کرده اند اما این در آینده ممکن است اثر نامطلوب بگذارد و بی‌انگیزگی را ایجاد کند زیرا حجم قراردادها با بازیکنان غیربومی در استان کرمان افزایش پیدا کرده و چون استفاده از نیروی بومی کم می‌شود، سبب کم انگیزگی استعدادهای برتر شود. جدای از تقدیری که از شرکت‌های صنعتی استان کرمان می‌شود صورت داد، در آینده اما کم انگیزگی را در بین ورزشکاران کرمانی شاهد خواهیم بود. پیشنهاد من این است که در رده‌های پایه سرمایه‌گذاری و پشتوانه سازی کنند و از ظرفیت بومی استان در رده‌های پایه استفاده گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *