در هیات رییسه و بدنه هیات جانبازان؛ «هفت شهر بدون ِحتی یک نماینده!»

شفافیت در ورزش/ امروز مجمع انتخاباتی هیات جانبازان و معلولین استان کرمان برگزار شد و همانطور که پیش بینی می‌شد مهندس نخعی به عنوان تک کاندیدا حضور پیدا کرد و توانست با اکثریت آرا، ۴ سال دیگر ریاست این هیات را برعهده بگیرد.
همانطور که می‌دانید تمرکز ورزش استان در یک دهه اخیر بیشتر بر روی ورزش جانبازان و معلولین استان بوده و انصافا نیز ورزشکاران جانباز و معلول در سطح کشوری و جهانی برای استان کرمان افتخارآفرین شدند و اگر فوتبال استان و همچنین تک ستاره‌های رشته‌های دیگر ورزشی در استان را کنار بگذاریم، ورزشکاران جانباز و معلول و پاراالمپیکی گل کاشته‌اند.
زهرا نعمتی، عشرت کردستانی، پیمان نصیری، سعید افروز،شورش دلپسند و… تنها بخشی از جامعه بزرگ و پرافتخار ورزش جانبازان و معلولین می‌باشند. متاسفانه به این نکته نیز باید اشاره داشت که از بین هفت شهر جنوبی استان کرمان که بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارند؛ یعنی یک سوم جمعیت کل استان، حتی یک نماینده هم در بدنه هیات و یا در بین اعضای هیات رئیسه حضور ندارد و این یک معضل بزرگ است.
این ضعف بزرگی است که از بین یک میلیون نفر حاضر در جنوب استان کرمان، حتی یک نفر هم در تیم مدیریتی و اجرایی مهمترین و پرافتخارترین هیأت ورزشی استان کرمان حضور نداشته باشد. مهندس نخعی باید فکری به حال این جریان بکند زیرا این توهین به مردم جنوب استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *