مس باز برد و بازی آقایان شروع شد!؛ «جناب حسینخانی، مگر بازیکنان و مربی خارجی مس شماره حسابی به باشگاه داده اند؟!» «باشگاه چطوری باید به حساب خارجی ها پاداش واریز کند؟!»

شفافیت در ورزش/ امروز همانطور که پیش بینی کرده بودیم سایت پایتخت نشین تیتر زده که حسین‌خانی در اعتراض به عدم واریز پاداش از سوی باشگاه مس به حساب بازیکنان و مربی خارجی تیم مس، در تمرینات حاضر نشده است. حال سوالی که مطرح است اینکه؛ مگر بازیکنان و مربی خارجی مس کرمان حساب بانکی در کشورمان افتتاح کرده اند که باشگاه مس بتواند پاداش مدنظر آقا فرزاد را به حساب آنها واریز کند؟؟آیا تا این لحظه بازیکنان و مربی خارجی مس کرمان شماره حسابی به مجموعه مالی مس کرمان داده اند؟! در این راستا پیگیری کرده و متوجه شدیم که بازیکنان و مربی خارجی مس کرمان تا این لحظه در بانک های کشورمان هیچ حساب بانکی ای افتتاح نکرده و اگر هم حسابی افتتاح کرده اند اما آن را به باشگاه ارائه نداده اند. وقتی این ماجرا را پیگیری می کردیم به یاد یک داستان جالب افتادیم که گفتن آن خالی از لطف نیست. یکی از دوستان تعریف می کرد که یک بنده خدایی هر روز دست به دعا می شد و از خدا می خواست که خدایا چرا برخی از افراد در قرعه کشی های بانک های مختلف برنده ماشین می شوند اما من برنده نمی شوم؟! هر روز می رفت به بلندی و دست به دعا می شد و مرتب هم همین درخواست را تکرار می کرد. ماهها گذشت و روزی چوپانی به وی برخورد کرد و از حال زار او پرسید! آن بنده خدا داستان را تعریف کرد و گفت ماه هاست از خدا در خواست دارم که در قرعه کشی یکی از بانک ها برنده یک دستگاه ماشین شوم اما این اتفاق نمی افتد؟ چوپان پرسید حالا در کدام بانک حساب دارید؟ آن بنده خدا گفت : من در هیچ بانکی حسابی ندارم!. چوپان گفت: اگر در بانکی حساب نداری چطور توقع داری برنده قرعه کشی ماشین در بانک شوی؟! چوپان ادامه داد: بنده خدا شما اول برو در یک بانکی که قرعه کشی ماشین دارد حسابی باز کن و بعد بیا و از خدا کمک بگیر.
حال این داستان بی شباهت به ماجرای این آقایان نیست! طبق شنیده ها؛ آقایان شماره حساب خود در ایران را به باشگاه نداده اند اما سرمربی تیم توقع واریز پاداش به حساب آنها را دارد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *