تیترِ سایتِ پایتخت نشین؛ «غیبت حسین‌خانی و خارجی‌ها در تمرین مس!» همانطور که حدس زده بودیم؛ «شروع چالشی دیگر از حسین‌خانی بر علیه باشگاه مس!!؟؟»

شفافیت در ورزش/ چند ساعت پیش بود که خبری به دست مان رسید مبنی بر اینکه آقایان در تیم مس کرمان باز هم به دنبال چالشی دیگر با مجموعه مدیریتی باشگاه مس کرمان هستند. بلافاصله خبر فوق را انتشار داده و نوشتیم؛« جلسه ای تشکیل شده و قرار است آقایان دست به تحرکاتی جدید بزنند» . حال سایت پایتخت نشین تیتر زده که حسین‌خانی در اعتراض به اینکه چرا پاداش برد این تیم بدون هماهنگی با وی پرداخت شده و اینکه چرا به خارجی ها پاداش داده نشده، در تمرین امروز شرکت نکرده است. بلافاصله موضوع را پیگیری کرده و متوجه شدیم از روز سه شنبه چندین مرتبه مسوولین باشگاه مس از مجموعه مدیریتی تیم فوتبال خواسته اند تا لیست افراد برای پرداخت پاداش را به باشگاه ارسال نمایند اما گویا آقایان لیست را به باشگاه بنا به دلایلی ، نفرستاده اند. مجموعه مدیریتی باشگاه نیز به خاطر اینکه باز عده ای، بازیکنان را در مقابل باشگاه قرار ندهند بلافاصله نسبت به پرداخت پاداش به بازیکنان اقدام کرده اند. حال اینکه چرا آقایان در ارسال لیست به باشگاه اقدام نکرده اند و اینکه حالا چرا از پرداخت پاداش به بازیکنان دلخور شده اند ، مشخص نیست؟!!در همین راستا با یکی از بازیکنان نیز صحبت کردیم که وی گفت: برخی در تیم به آنها گفته اند باید پاداش واریز شده به حساب تان را به باشگاه پس بدهید!!. حال می بینیم ساعاتی پیش سایت پایتخت نشین همانطور که ما پیش بینی کرده بودیم این متن را روی خروجی خود قرار داده است…👇
« سرمربی مس کرمان در تمرین امروز مس کرمان شرکت نکرد. مس کرمان که با دستیابی به ۴ امتیاز طی دو بازی اخیر توانسته استرس ناشی از سقوط را تا حد زیادی کاهش دهد، اکنون با مشکل دیگری مواجه شده است تا آرامش بار دیگر از جمع نارنجی‌پوشان کنار برود. گفته می‌شود بعد از برد مقابل نساجی مازندران مدیریت اقدام به پرداخت پاداش به بازیکنان کرده و این در حالیست که به نفرات خارجی این تیم پرداختی صورت نگرفته است. این پاداش البته بدون هماهنگی کادرفنی و فرزاد حسین خانی بوده تا ناراحتی وی را نیز در پی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *