سکوت مجیدآقا شکست؛ «تیم مس لیگ برتری نشده بود این هتل تعطیل می‌شد!»

شفافیت در ورزش/ مجید زیندینی مدیرعامل سابق باشگاه مس رفسنجان که به ندرت مصاحبه می کند و از زمان برکناری عجیب و غیرمنتظره اش از مدیرعاملی باشگاه مس نیز سکوت اختیار کرده بود در نهایت تحمل نکرد و در رابطه با اتفاقاتی که در هتل هیلان رفسنجان رخ داد و اتفاقات رخ داده نیز بازتاب کشوری و حتی جهانی داشت اظهار نظر جالبی داشت. مجید زیندینی در این رابطه گفت: بدهی در هر باشگاهی چیز مرسومی است. هتل رفسنجان تا روزی که من بودم ۴.۵ میلیارد بدهی داشتیم همه را پرداخت کردیم و حدود ۳۰۰ میلیون بدهی مانده بود. هزینه اتاق‌های این هتل به اندازه بهترین هتل در پایتخت است و دو برابر پول می‌گیرند و هرطور خواستند حساب می‌کنند. این اتفاقات در زمان من هم بوده و بر اساس پولی که ما گرفتیم بدهی باشگاه را دادیم.
وی از ساخت هتل مختص باشگاه مس خبر داد و یادآور شد: متهم کردن دیگران مشکلی را حل نمی‌کند زمانی که ما تحویل گرفتیم باشگاه خیلی بدهی داشت و لیگ دسته یک تحویل گرفتیم و تیم لیگ برتری تحویل دادیم و تمام خدماتی که در باشگاه انجام دادیم مشخص است.
زیندینی خاطرنشان کرد: با هزینه‌هایی که این هتل می‌گیرد باشگاه مس رفسنجان روزانه بین۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان فقط باید هزینه هتل بپردازد.
زیندینی خاطرنشان کرد: اگر تیم مس به لیگ برتر نرفته بود این هتل باید تعطیل می‌شد. آقایان مسؤول به جای اینکه قدردان باشگاه باشند که هر هفته دو، سه تیم از بسکتبال، والیبال، فوتسال و فوتبال و …حضور می‌یابند و درآمد کسب می‌کند، این رفتارها را که جای تأسف دارد، انجام می‌دهد.
وی در پایان متذکر شد: همه تیم‌ها بدهی دارند و دارند اما هیچ‌یک از هتل‌ها چنین رفتارهایی با تیم‌ها ندارند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *