وقتی آقای خاص نای گله ندارد؛ «حرف هایم را زده ام؛ دیگه بسه!»

شفافیت در ورزش/ محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان پس از پیروزی مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: به تیم فولاد و کادر فنی این تیم خسته نباشید می گویم. این برد را از صمیم قلبم با تمام مشکلاتی که پشت سر می گذاریم به مردم رفسنجان تقدیم می‌کنم که قلبا مردم این شهر را دوست دارم.
وی افزود: بازیکنان امروز به عشق مردم رفسنجان تمام تلاش خود را کردند تا یک بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارند. با توجه به تمام مشکلاتی که داشتیم و داریم توانستیم یک بازی بسیار منظمی را از خود به نمایش بگذاریم. همیشه سعی کردم مشکلات تیم را مودبانه و در کمال احترام اعلام کنم. تیم فولاد یکی از تیم‌های بسیار خوب است و ما امروز مقابل یک تیم خوب به پیروزی رسیدیم.
ربیعی در خصوص مشکلات باشگاه رفسنجان اظهار کرد: نتیجه گیری در فوتبال محصول همه اشخاص یک باشگاه است. اگر موفقیت در باشگاه را یک زنجیره حساب کنیم حلقه هشتم آن بازیکنان هستند حلقه نهم مربی است و بقیه آن سایر موارد هستند اگر هر یک از این حلقه ها در زنجیره دچار مشکل شود کل زنجیره دچار اختلال می شود.
وی افزود: من در خصوص مشکلات تیم مس رفسنجان خیلی صحبت کردم و حرف های خودم را هم زده‌ام و تنها دلخوشی‌ام هواداران این تیم هستند. اما این این را صادقانه عرض می‌کنم که روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذارم ولی هم بازیکنانم این مسئله را درک می‌کنند و هم مردم خوب رفسنجان که مردم شریفی هستند. از همه مسئولین خواهش می‌کنم که قدر تیم مس رفسنجان را بدانند.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره اتفاقات دیروز گفت: در خصوص اتفاقاتی که روز گذشته برای تیم مس رفسنجان افتاده است را توضیح داده‌ام و حرفی دیگر برای گفتن ندارم، اما فقط این را بگویم که مسئله که دیروز برای مس اتفاق افتاد و به مربی ربط دارد و به بازیکن مسئولان خودشان باید در خصوص این موضوع پاسخگو باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *