مشکل گل‌گهر کجاست؟! «چرا گل گهر به یکباره افت کرد؟!»

شفافیت در ورزش/ به واسطه ساختار خوبی که باشگاه گل گهر در سال‌های اخیر به وجود آورده؛ سوال خیلی از اهالی ورزش اکنون آن است که علت اصلی افت تیم فوتبال گل گهر در این مقطع از فصل چه می‌تواند باشد؟!
گل گهر در نیم فصل دوم نتوانست نتایج خوبش در نیم فصل اول را تکرار کند و خیلی‌ها منتظر این فرصت و افت از سوی گل گهر بودند تا مجموعه باشگاه گل گهر و امیر قلعه‌نویی را تخریب کنند اما باید مدیران باشگاه به فکر چاره باشند و به دنبال آن باشند که واقعا گل گهر را چه شده که چنین نتایجی را کسب می‌کند؟!
از ایمان عتیقی شخص اول شرکت گل گهر گرفته تا ابوذر حلوایی، محمد اسفندیارپور و اصغر حدیدی و همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا گل گهر به موفقیت برسد اما واقعا مشکل گل گهر کجاست که این تیم به یکباره چنین افت کرده است؟!
با خیلی‌ها در این خصوص صحبت کردیم و دقیقا مشکل گل گهر پس از جام جهانی شروع شد. جایی که همه وقتی فهمیدند کارلوس کی‌روش از تیم ملی خواهد رفت، نام امیر قلعه‌نویی بر سر زبانها جاری شد و حتی زمانی که قلعه‌نویی سرمربی سپاهان بود نیز چنین شایعه‌ای سبب شد تا سپاهان نیز افت کند و اکنون نیز دقیقا همان اتفاق که در اصفهان رخ داده بود، در سیرجان نیز رخ داده و قلعه‌نویی به دلیل عدم تمرکز لازم، نتوانسته با گل گهر نتیجه خوبی بگیرد.
البته که با یک برد خوب، روحیه‌ها برمی‌گردد و تمام مسائل حل می‌شود اما تا زمانی که چنین شایعاتی پیرامون قلعه‌نویی باشد، آنها باید قید رتبه‌های بالای جدول را بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *