رسانه ورزش سه: مس با مهره های جدید تغییر کرده! «لطفا به حسین‌خانی بگویید چرا هنوز از جذب بازیکن جدید می نالد؟!»

شفافیت در ورزش/ هر چند که مس کرمان در نیم فصل توانست مهره های خیلی خوبی را جذب نماید و عملا تاثیر مثبت این بازیکنان را در بازی مس در مقابل استقلال و گل گهر به وضوح می شد مشاهده کرد اما حسین‌خانی کماکان از جذب بازیکن جدید می نالد و مجموعه باشگاه را تحت فشار قرار می دهد. حال می بینیم که رسانه ورزش سه که رسانه شماره یک حامی حسین‌خانی در هر حالی در ماه‌های اخیر بوده است به این مسئله اعتراف می کند که مس کرمان توانسته مهره های تأثیرگذاری را جذب نماید. ورزش سه نوشت: تیم فوتبال مس کرمان بعد از شکست مقابل پیکان و استقلال با وجود عملکرد نسبتا خوبی که ارائه داد، در بازی برابر گل گهر دیگر اجازه تکرار این داستان را برای خود ندارد و در زمین حریف بازی خوب خود را با گل دقیقه ۹۷ با امتیاز همراه کرد.
مس کرمان در این بازی نیز همانند دیدارهای قبلی خود نمایش خوبی از خود ارائه کرد و این موضوع در بازی های قبل برای هواداران این تیم به شدت دلگرم کننده بود. هواداران مس کرمان حالا بیشتر از همیشه امیدوارند که بازی های خوب این تیم با امتیاز همراه باشد.
بازی‎های خوب مس کرمان به وضوح حاصل اضافه شدن مهره های جدید این تیم است که هفته به هفته در ترکیب مس کرمان بیشتر جا می افتند. در حالی که فرزاد جعفری بازیکن جدید مس کرمان در اولین بازی رسمی خود با پیراهن این تیم برروی گل تیم خود اثر گذار بود، معین عباسیان و ران تانگیک نیز که به تازگی به این تیم اضافه شدند، از مهره های موثر تیم مس کرمان در این بازی بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *