✍️حکم امضا شده اعضای جدید هیات مدیره مس؛ «چهارشنبه در گوشی افراد؛ این برای آقایان فاجعه است»!

شفافیت در ورزش/دیروز مطلبی داشتیم درخصوص اینکه اعضای هیئت مدیره باشگاه مس کرمان تغییر کرده اند؛ آقای صدیقی از شرکت مس، خانم کردستانی و آقای میثم پاریزی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه منصوب و حتی شنیده شد که ظهر چهارشنبه حکم این افراد به باشگاه فکس شده و اکثریت کارکنان نیز آن را مشاهده کرده اند.
وقتی این موضوع را پیگیر شدیم مطلع شدیم که بله این تغییرات حقیقت داشته و ظهر چهارشنبه هم فکس و هم ایمیلی به باشگاه زده می‌شود و این انتصاب‌های جدید به باشگاه ابلاغ می‌شود. اما موضوعی که واقعا خجالت آور است اینکه به چه طریق و چگونه ظهر چهارشنبه و قبل از بازی حساس مس در مقابل گلگهر، احکام اعضای جدید هیات مدیره به تلفن همراه برخی از منتقدین و حتی دشمنان فعلی باشگاه مس ارسال شده است و حتی شنیدیم که در رختکن تیم مس در سیرجان نیز این احکام جدید روی تلفن همراه فردی دیده شده است.
طبق شنیده‌های ما؛ فرزاد حسین‌خانی با علم به این موضوع که اعضای هیأت مدیره باشگاه مس تغییر کرده‌اند آنگونه در کنفرانس صحبت کرده و مدیریت فعلی باشگاه را زیرسوال برده است! این برای شرکت مس خجالت‌آور است که وقتی می‌خواهید کاری را هم انجام دهید، در ثانیه روی گوشی همه می‌رود و همه مطلع می‌شوند؛ البته امیدواریم این فاجعه از سوی شرکت مس نبوده باشد و ماجرایی دیگر در میان باشد .واقعا چارت سازمانی شرکت مس چگونه است که یک انتصاب می‌خواهد شکل بگیرد، عالم و آدم از. آن باخبر می‌شوند و جدای از این، آبروی افراد چه می‌شود که با یک پیامک با آبروی افراد بازی می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *