فرزاد حسین‌خانی: باشگاه مس بازیکنان خارجی مد نظر من را جذب نکرد! 🛑«آقای حسینخانی، کدام باشگاه حاضر است به دو بازیکن برای ۱۰ بازی ۱۶ میلیارد بدهد!»؟؟

شفافیت در ورزش/ در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی مس کرمان در مقابل گل گهر یکی از خبرنگاران سیرجانی سوالی از حسین‌خانی سرمربی مس کرمان پرسید که پاسخ حسین‌خانی واقعا تامل برانگیز است. خبرنگار سوال کرد؛ آیا مدیران مس به صورت عمدی برای جنابعالی مهاجم جذب نمی‌کنند که حسین‌خانی در واکنش به این سؤال گفت: قضاوت این موضوع را می‌گذارم برعهده شما بچه‌های رسانه‌ها که خیلی زحمت می‌کشید و همین‌طور هواداران. من یک مهاجم و یک هافبک پشت فوروارد را به مدیران تیم درخواست داده‌ام ولی هفته نوزدهم تمام شد و هنوز کسی نرسیده است. من کمک خارجی را شروع فصل درخواست کردم، ولی بازی دوم نیم فصل دوم رسیده است! شما خودتان قضاوت کنید…!

⭐️در کنفرانس خبری بعد از بازی با گل گهر فرزاد حسین‌خانی بازهم به مسئولان باشگاه مس کرمان حمله کرد.
بر همین اساس بد ندیدیم برای روشن شدن برخی مسائل در رابطه با این صحبت فرزاد حسین‌خانی ، مواردی را خدمت مخاطبان عزیز ارائه نماییم….
💢آقای حسین‌خانی؛ شما دقیقا مثل رونالدینیو عمل می‌کنید که به سمت چپ نگاه می کرد ولی به بازیکن سمت راست پاس می داد!. یعنی به باشگاه یک لیست را می‌دهی اما خودت شخصا با لیست و نفرات دیگری مذاکره می‌کنی. جدای از این نیز نام بازیکنانی را مطرح می‌کنی که اصلا باشگاه توان جذب آنها را نداشته است!؛ نه باشگاه مس، بلکه هیچ باشگاهی در فوتبال کشور توان جذب این بازیکنان را نداشته و ندارد!. شما که از مهاجم برزیلی برای تیم مس صحبت می‌کنید، شنیده شده این بازیکنان برای ۱۰ بازی هر یک حدود ۲۰۰ هزار دلار پول می‌خواهند و این یعنی ۸ میلیارد برای هر بازیکن آب می‌خورد و شما که دو مهاجم برزیلی می‌خواهید باید باشگاه مس برای ۱۰ بازی به آنها ۱۶ میلیارد تومان پول بدهد!؟؟ شما در کنفرانس خبری می‌آیی و خیلی راحت ژست می‌گیری و می‌گویی من دو بازیکن برزیلی می‌خواستم در پست مهاجم و هافبک اما باشگاه جذب نکرد. آقای حسین‌خانی؛ حداقل انصاف داشته باش و بگو قیمت این بازیکنان چقدر است! آیا واقعا در توان باشگاه مس هست که برای دو بازیکن ۱۶ میلیارد هزینه کند آنهم فقط برای ۱۰ بازی!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *