آوخ به دنبال ششمین صعود؛ «حالا خرم آباد»!

شفافیت در ورزش/ مهرداد آوخ هافبک با اخلاق سابق مس کرمان که سابقه صعود به لیگ برتر با تیم های گل گهر،مس رفسنجان، آلومینیوم هرمزگان ، پدیده و مس کرمان را در کارنامه خود دارد برای رقم زدن ششمین صعود خود به لیگ برتر به خیبر خرم آباد پیوست. آوخ که در نیمه های نیم فصل اول به دلایلی که هنوز برای هیچ کس مشخص نشده توسط حسین‌خانی سرمربی مس کرمان به مرخصی اجباری(بخوانید اخراج) رفت و در نهایت نیز از جمع مسی ها جدا شد. شایعات زیادی در رابطه با رفتن آوخ از مس کرمان شنیده می شود از جمله شنیده شده اینکه وی در جایی گفته؛ درخواست های عجیبی از من توسط اطرافیان برخی ها در تیم می شد و چون نپذیرفتم می بایست جدا شوم! لازم به ذکر است مهرداد آوخ پس از فسخ قرارداد با باشگاه مس کرمان با عقد قراردادی به باشگاه خیبر خرم‌آباد پیوست تا کار خود را زیر نظر فراز کمالوند ادامه دهد.
آوخ که سابقه ۵ صعود از لیگ یک به لیگ برتر با تیم‌های آلومینیوم هرمزگان، پدیده مشهد، گل گهر سیرجان، مس رفسنجان و مس کرمان را در کارنامه دارد با پیوستن به تیم مدعی خیبر خرم‌آباد به دنبال صعودی دوباره به بالاترین سطح فوتبال ایران خواهد بود.
این مهاجم در ۳۰ مسابقه فصل گذشته پیراهن مس کرمان را بر تن کرد و موفق شد چهار گل برای نارنجی‌پوشان به ثمر برساند و ۹ پاس گل به نام خود ثبت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *