مربی گل گهر: «حتی تاکتیک تدافعی‌مان هم تهاجمی است»!

شفافیت در ورزش/سعید الهویی پس از تساوی ۲-۲ گل‌گهر و تراکتور در نشست خبری حاضر شد و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: خیلی خوشحالیم که در خدمت شما هستیم. قبل از بازی هم از طرف آقای قلعه‌نویی عرض کردم که خاطرات خوش بسیار زیادی از تبریز و تیم تراکتور و هوادارانش داشتیم و خوشحالیم که دوباره به این شهر برگشتیم و شما و تیم تراکتور را دیدیم.
وی افزود: خیلی خوشحالیم که تیم تراکتور شرایط خیلی خوبی پیدا کرده و مدل فوتبال جذابی بازی می‌کرد و قبل از بازی هم صحبت کردیم. تیم خیلی جذاب‌تری شده و در ۳-۴ بازی اخیرش هم نشان داد که کیفیت فنی‌اش بالا رفته است. برای تیم تراکتور خوشحالیم چون می‌دانیم که عشق اول مردم تبریز و شهرهای آذری زبان است. امیدواریم که روند رشد این تیم ادامه داشته باشد.
مربی گل‌گهر سپس درباره دیدار امروز برابر تراکتور عنوان کرد: ما تحلیل و آنالیز خوبی از تراکتور داشتیم و می‌دانستیم که این تیم در پرسینگ تیم خیلی خوبی است و مدل حملات این تیم با استفاده از آقای رضا اسدی به عنوان یک مهره کاذب را می‌دانستیم و سعی کردیم مقابله کنیم، ولی متاسفانه از جاهایی ضربه خوردیم که فکرش را نمی‌کردیم، چون آنجا را نقطه ضعف خودمان و قوت حریف نمی‌دانستیم.
او ادامه داد: متاسفانه روی دو دفع توپ خیلی ساده گل خوردیم؛ هر چند که اکبرمنادی روی یکی-دو صحنه عکس‌العمل‌های خیلی خوبی نشان داد، اما روند بازی به سمتی بود که خودمان با پرسینگ و مدل بازی‌سازی‌‌مان توانستیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کنیم که آن سمت زمین هم آقای اخباری عملکرد خیلی خوبی داشت. بازی خیلی جذابی بود و غیر از چهار گلی که دیدیم، موقعیت‌های زیادی روی دو دروازه ایجاد شد‌. فکر می‌کنم ما و تراکتور، جزء تیم‌های جذاب لیگ هستیم و از این به بعد هم خواهیم بود، چون خیلی تهاجمی فوتبال بازی می‌کنیم و حتی تاکتیک تدافعی‌مان هم تعاجمی است؛ هم ما و هم تراکتور از جلو پرس می‌کنیم و به همین دلیل بازی جذابی دیدیم.
الهویی با اشاره به غایبان گل‌گهر در این مسابقه گفت: دست آقای قلعه‌نویی از لحاظ مهره در این بازی بسته بود. به خاطر تایمی که فکر می‌کردیم می‌توانیم به تیم‌مان استراحت بدهیم، اما درگیر بازی عقب‌افتاده با اراک شدیم و با اتوبوس رفتیم و برگشتیم، کمی تیم‌مان مستهلک شد و چند مصدوم داشتیم. برای مثال مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان و وسلی را در این بازی نداشتیم و شایان و مهران گلزاری هم با فداکاری و با وجود مصدومیتی که داشتند بازی کردند. با این وجود از شرایط فنی بازی راضی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *