عصبانیت شدید «وحیدآقا»؛ با من درست صحبت کنید! «بچه سر راهی شرکت مس شده ایم!»

شفافیت در ورزش/ وحید رضایی سرمربی مس شهربابک از مدیران مجموعه شرکت ملی مس خواستار حمایت از این تیم شد: تنها خواهش من این است که مجموعه مس از ما هم حمایت کنند و فکر کنم بچه سر راهی مس شدیم و آنطور که باید از ما حمایت نمی شود. کل بودجه باشگاه ما اندازه دو بازیکن مجموعه مس در لیگ برتر است. ما نباید به مشکل بخوریم و باید سعی کنیم این تیم شخصیت خودش را به نمایش بگذارد و حرف هایی که برای گفتن دارد مطرح کند.
وی درباره بحث های شکل گرفته در جریان بازی با گل گهر سیرجان گفت: آقای قلعه نویی برای ما قابل احترام هستند و سرمربی بنده نیز بودند. بزرگ فوتبال ایران هستند و وظیفه ما است که به ایشان احترام بگذارند. اطرافیان ایشان باید بدانند با کی صحبت می کنند. من یک شبه به فوتبال نیامده‌ام و ۳۵ سال در فوتبال هستم و مربیگری را هم از دسته چهار شروع کردم و ۱۱ سال روی نیمکت هستم و ۴ تیم هم صعود داشتم و تازه به اینجا رسیدم و در لیگ یک و شهر بابک هستم. ما باید جایگاه خودمان را بدانیم و بعضی اوقات یادمان می رود از کجا آمده‌ایم. وقتی آقای قلعه نویی در کنار خط هستند نیازی نیست که کس دیگری حرف بزند و متاسفانه یکی دو نفر از کادر ایشان حد و حدود را رعایت نکردند و کادر ما هم جواب دادند.
سرمربی مس شهربابک با انتقاد نسبت به عملکرد نیمکت حریف و داوری بازی با گل گهر گفت: ما ۱۶ هفته در لیگ یک بازی کردیم و ۱۶ هفته تیم برتر بودیم. متاسفانه یک مقدار در شهرستان‌ها داوران جوان تحت تاثیر میزبان قرار می گیرند و بدشانسی هم داشتیم. بازیکنان من کیفیت خوبی دارند و از همه آنها بابت نمایش خوب شان ممنون هستم. در صحنه ای که گل شد بازیکن من کاملا سالم روی سر کی روش سر زد اما داور خطا گرفت. همان توپ رفت کرنر و بعد از آن برای حریف گل شد. چرا خطا گرفت؟ به خاطر شلوغ کردن روی نیمکت. زمان این کارها گذشته که با شلوغ کاری به نتیجه برسی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *