ربیعی پشیمان شد؛ «نه، حرف نمی زنم؛ درد هایم را فریاد نمی زنم!»

شفافیت در ورزش/ محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان بعد پیروزی این تیم در مقابل ذوب آهن اصفهان در جام حذفی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. ربیعی که روز گذشته وعده داده بود امروز حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و خیلی منتظر بودند وی از بدقولی های شرکت مس و فشارهای مالی بر روی تیم مس به دلیل مشکلات مالی بگوید اما امروز باز هم کوتاه آمد و ….محمد ربیعی در رابطه با وعده ای که روز گذشته به خبرنگاران داده بود گفت: دیروز گفتم که فردا حرف می‌زنم. الان در راه که می‌آمدم نیتش را داشتم ولی نمی‌خواهم کام مردم و تیمم را به خاطر مردم تلخ کنم. صبر پیشه می‌کنیم و می‌دانیم که مدیریت باشگاه چقدر زحمت در پنج، شش روز گذشته کشیده است. چندتا گره وجود دارد و باید این گره‌ها باز شود و قول‌هایی داده‌اند. اجازه دهید الان این شادی پیروزی باقی بماند. من دردها را فریاد نمی‌زنم ولی یک‌جاهایی از سر دلسوزی می‌گویم. من اینجا خیلی مسئولیت بر گردنم است و ارتباطم با شاگردانم هم طوری است که از من انتظار می‌رود.
ربیعی در مورد منشا گفت: این سوال را ده بار جواب دادیم. گادوین بازیکن خوبی است و این را در گذشته نشان داده است. بعضی وقت‌ها بازیکن سال خوبش نمی‌شود و تغییر محیط نیاز دارد. منشا بازیکن این تیم است و هرجا منشا را بخواهد ما آماده مذاکره هستیم. شما یک جا را پیدا کن که به ما همینجوری بازیکن دهد. ما هم دنبال این هستیم که با جابجایی نقاط ضعف را پوشش دهیم. اگر شد که شد، اگر نشد منشا بازیکن این تیم است. هرجا تشخیص دهم آمادگی ذهنی و فنی دارد از او استفاده خواهیم کرد. او در تمرینات کارش را انجام می‌دهم. شاید بازیکن دنبال رفتن است و من از این بازیکن استفاده نمی‌کنم و کسی را می‌خواهم که تمرکز داشته باشد و برای تیمم و خودش بجنگد. بعضی وقت‌ها باید به بازیکن زمان داد. ما برای نیم فصل برای بازیکنان مورد نظرمان با باشگاه‌های مربوطه نامه‌نگاری کرده‌ایم و هرکدام از بچه‌های ما را هم می‌خواهند باید نامه نگاری شود و طوری که هر دو طرف مرتفع گردند تصمیم گیری خواهد شد.
سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: من لیستم را سه روز پیش به باشگاه داده‌ام. اسم یک نفر هم نداده‌ام بلکه گفته‌ام در این دو پست، این‌ها بازیکنان یک تا پنج هستند. انشاالله بتوانند جذب کنند. ما بیشتر در جلوی زمین می‌خواهیم تیم‌مان را تقویت کنیم. شیمبا مسیرش کاملا رو به جلو و خوب است. بقیه بچه‌های جلومان هم خوب است و یک مقدار از فراز انتظار دارم. بعضی‌ها موقعیت‌هایی که فراز امامعلی از دست می‌دهد را فقط می‌بینند اما من می‌دانم چه مسئولیتی به او داده‌ام و چقدر زحمت می‌کشد. انشاالله تمرکز ضربات آخرش را بالا ببرد ولی من از او رضایت دارم چون با تمام وجودش زحمت می‌کشد و این برایم قابل احترام است. آقای لطیفی، محبی و محسن آذرباد هم کارشان را انجام می‌دهند اما نیازمند تقویت در جلوی زمین هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *