🗣️بهانه های فرزاد حسین‌خانی در کنفرانس مطبوعاتی(قسمت آخر)؛ بین تیم و مسوولین باشگاه همدلی و یکدلی نیست! 😡آقای حسینخانی، مقصر شما هستید یا مسوولین باشگاه؟!

شفافیت در ورزش/ما نمی‌خواهیم حرف‌های تکراری بزنیم اما فوتبال یک سرش برد است و یک سرش باخت.
آقای حسین‌خانی در کنفرانس از الفاظی استفاده کرد که گویا همدلی در باشگاه مس کرمان وجود ندارد! اگر مس پارسال مقتدرانه صعود کرد فقط بخاطر یکدلی تمامی ارکان باشگاه بود اما امسال اگر آن همدلی وجود ندارد بخاطر خود شما و برخی از نزدیکان خود شماست. بخاطر جلسات مخفیانه‌ای است که برخی از افراد تشکیل داده و می دهند و دنبال منافع شخصی به جای منافع برای تیم بوده و هستند!
شما می‌گویید در باشگاه مس یکدلی و همدلی نیست؛ باشگاه مس دقیقا دیگه باید برای تیم و شما چه کاری بکند که شما این اتحاد و همدلی را ببینید و با استخوان خود این اتحاد را حس کنید؟! تمام بودجه باشگاه مس برای دارد برای تیم فوتبال صرف می‌شود و تیم‌های دیگر در مشکلات عدیده مالی هستند. کوچکترین مشکلی اگر تیم فوتبال مس داشت، به سرعت رفع شد و اصلا مسئولین باشگاه نگذاشتند به فردا بکشد که مشکل تیم را رفع کردند اما شما چرا از وجود مشکلات در کنفرانس‌ها سخن می‌گویید.
اتحاد و همدلی در فرهنگ لغت شما یعنی هرچه شما بگویید بقیه باید بگویند چشم تا شما بیاید و بگویید که بین تیم و باشگاه یکدلی وجود دارد؟! آقای حسین‌خانی لطفا کمی منصف باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *