🤔بهانه های فرزاد حسین‌خانی در کنفرانس مطبوعاتی(۳)؛ «ما به بازیکنان خارجی مس رفسنجان باختیم!» 😡آقای حسینخانی، دست شما باز بود؛ چرا بازیکن خارجی با کیفیت نگرفتید؟؟

شفافیت در ورزش/ فرزاد حسین‌خانی در کنفرانس خبری بعد از بازی با مس رفسنجان طوری وانمود کرد که تفاوت دو تیم در بازیکن خارجی بوده و آنها سبب تغییر نتیجه بازی شدند!
آقای حسین‌خانی؛ شما نیز دو بازیکن خارجی جذب کردید و درخصوص لاری که توضیح دادیم و درخصوص بازیکن دیگر خارجی نیز مسائل کاملا مشخص است. «بورا» در بازی امروز از دقیقه ۶۰ وارد زمین شد، آیا چیز خاصی از این بازیکن دیدیم؟! مگر بازیکنان خارجی مس رفسنجان فیکس نبودند؛ پس چرا شما به همین یک بازیکن خارجی خود به صورت فیکس بازی نمی‌دهید؟! حتما ضعیف است که به او بیشتر از ۳۰ دقیقه بازی نمی‌دهید!
بارها گفتیم که دست شما برای جذب بازیکن باز بوده است و شما این بازیکنان را انتخاب کردید پس پای آنها بمانید. قبول کنید که زشت و زیبا؛ شما به همین بازیکنان خارجی بسنده کردید و این درحالی بود که باشگاه دست شما را باز گذاشته بود این شما بودید که نخواستی بازیکن خوب جذب کنید و لطفاً توپ را به زمین باشگاه نیاندازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *