بهانه های فرزاد حسین‌خانی در کنفرانس مطبوعاتی(۲)؛ «بازیکن کلمبیایی مورد تایید ما بود اما باشگاه نتوانست او را جذب کند!» 🤔آقای حسینخانی، در مورد بازیکن کلمبیایی، چرا توپ را در زمین باشگاه می اندازید؛ صحت دارد مینیسک زانوی وی پاره شده؟!

شفافیت در ورزش/از اول فصل بارها گفتیم که دست فرزاد حسین‌خانی برای جذب هر بازیکنی توسط باشگاه مس باز بوده(خارجی و داخلی) و او دست روی هر بازیکنی که گذاشت، باشگاه او را جذب کرد. باشگاه مس کرمان جدای از حمایتی که همواره از فرزاد حسین‌خانی داشته، به او اعلام کرد که هر بازیکنی که نمی‌خواهد را نیز می‌تواند جدا کند تا فضا برای جذب نفرات جایگزین باز شود که دقیقا همینطور شد و چند بازیکن به مرخصی (اخراج) رفتند تا جا برای جذب بازیکنان خارجی باز شود. بازیکنان خارجی نیز به ایران و سپس کرمان آمدند اما در ماجرای بازیکن کلمبیایی، حسین‌خانی طوری وانمود می‌کند که گویا مشکلی از طرف باشگاه برای جذب این بازیکن بوده، در صورتی که هیچ مشکلی در عقد قرارداد و در آخر هم رفتن او از این باشگاه نبوده است.
آقای حسینخانی، شما و دوستانتان این بازیکن خارجی را تایید کردید و به کرمان آوردید و گفتید که خوب است و با مس قرارداد ببندد، باشگاه هم قرارداد بست. اما چه شد که قرارداد منعقد و از طرف باشگاه نیز کاملا به تعهدات عمل شد اما این بازیکن نخواست بماند؟! چه شد که بازیکن خارجی با چشمانی گریان به دفتر باشگاه آمد و عنوان داشت که بخاطر مشکلات خانوادگی باید به کشورش برگردد؟! شنیده شده وی در چند روز اخیر اعلام کرده که مینیسک پای وی پاره شده است، آیا این موضوع صحت دارد؟؟ چه اتفاقاتی افتاد که برخی ها که خود را ایجنت این بازیکن معرفی کرده بودند درخواست کردند که قرارداد این بازیکن را بیشتر کنید؛ مگر از قبل توافق نشده بود؟! و چه شد که این بازیکن ناگهانی رفت؟!
آقای حسین‌خانی؛ چرا توپ را در زمین باشگاه مس می‌اندازید؟! مگر باشگاه مس تا به حال در حق شما کوتاهی کرده است؟! وقتی معاونت فنی باشگاه آمد و بیانیه داد و درخصوص رفتن این بازیکن توضیح داد، چرا شما در آن مقطع مصاحبه نکردید و توضیح ندادید؟ و اکنون که در مقابل رفسنجانی ها شکست می‌خورید؛ توپ را در زمین باشگاه انداخته و به دنبال مسائل دیگری هستید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *