بهانه های فرزاد حسین‌خانی در کنفرانس مطبوعاتی(۱)؛ «خنده دار است که ما در ۵۲ روز گذشته نتوانسته ایم اردو برویم!» 😡آقای حسینخانی، کدام خواسته شما تا به حال توسط باشگاه انجام نشده؟!

شفافیت در ورزش/امروز دربی استان کرمان مابین تیم‌های مس کرمان و مس رفسنجان برگزار شد که باوجود حواشی ایجاد شده برای مس رفسنجان قبل این بازی، اما آنها موفق شدند دربی استان را با ۲-۰ برنده از زمین بیرون بیایند. مشکلات مالی مس رفسنجان از مدت‌ها قبل استارت خورده بود و جدیدا با تغییرات مدیریتی در باشگاه مس و استعفای محمد ربیعی وارد فاز جدیدی شده بود که با همه این اوصاف، مس رفسنجان موفق شد دربی استان را از مس کرمان ببرد. همانطور که پیش بینی می‌شد، فرزاد حسین‌خانی در کنفرانس خبری بعد از بازی، شروع به بهانه آوردن کرد و به زمین و زمان گیر داد، جز مسائل فنی تیم خودش! حسین‌خانی صحبت‌هایش را با حرف «روز گذشته محمودی نیا کمک خود» آغاز کرد که مشخص است این صحبت‌ها از پیش تعریف شده و سناریوی آن چیده شده بود و دوستان با آقای محمودی‌نیا هماهنگ بودند! سپس حسین‌خانی عنوان کرد که مشکلات تیم ما زیاد است و خواسته‌های ما توسط باشگاه محقق نشد!
آقای حسین‌خانی؛ چند تیم لیگ برتری به اردو رفتند؟! همین مس رفسنجان کجا اردو زد؟! کدام تیم لیگ برتری را سراغ دارید که ۴۰ درصد از قرارداد این فصل خود را دریافت کرده باشد؟! شما فقط در ۵۲ روز گذشته دو بار رفتید تهران و بازی دوستانه برگزار کردید و به کرمان برگشتید و برای باشگاه هزینه چند صد میلیونی گذاشتید؛ آیا این بهانه‌های شما منصفانه است؟!
آقای حسین‌خانی؛ وقتی شما قهر کردی و رفتی در خانه نشستی و تمرینات تیم را چهار روز تعطیل کردی، به فکر چنین روزی نبودید؟! چه درخواستی تاکنون داشتید و باشگاه مس کرمان انجام نداده؟! می شود با سند نام ببرید! این بهانه‌های شما امان مردم را بریده است و چه خوب است که به جای فرار رو به جلو و فرافکنی، کمی واقع بین باشید و به مردم درخصوص نتایج تان توضیح بدهید.
ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *