صحبت های کوبنده مدیرکل ورزش در مجمع تنیس!

شفافیت در ورزش/ مجمع انتخاباتی هیات تنیس خاکی استان کرمان برگزار و مرتضی ایرانمنش با کسب ۱۰ رای از ۱۷ رای ممکن توانست مجدد سکان هدایت این هیات را بر عهده گیرد. در حین برگزاری این مجمع نماینده بسیج ورزشکاران به عنوان یکی از اعضای مجمع به نکته بسیار جالبی اشاره کردند که مورد تایید میثم پاریزی مدیرکل ورزش استان قرار گرفته و وی در رابطه با سوال ایشان صحبت های کوبنده ای را ارائه کردند.
علی آبادی نماینده سازمان بسیج ورزشکاران با اشاره به اینکه متاسفانه کاندیدای این هیات و بقیه هیات های ورزشی در روز مجمع برنامه های خود را برای چهار سال پیش رو ارائه و حتی عملکرد سالیانه خود نیز در همین جلسه اعلام می کنند که این نه حرفه ای است و نه درست. چرا که بهتر است حداقل ۲۴ ساعت قبل از برگزاری مجامع ، کاندیداها برنامه آینده خود را همچنین رییس قبلی که باز کاندیداست عملکرد سالیانه خود را قبل از مجمع در اختیار اعضای مجمع قرار دهد تا آنها بتوانند بهتر تصمیم بگیرند و با تحقیق کامل وارد مجمع شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این جلسه، انتقاد آقای علی آبادی را منطقی و درست دانسته و گفت: بارها بنده به این موضوع اشاره کرده و خواستار این شده ام که حتما کاندیداها و افراد قبل از حضور در مجمع برنامه چهار ساله خود را مکتوب در اختیار اداره کل و اعضای مجمع قرار دهند و همچنین چندین بار گفته ام که هیات هایی که تا قبل از برگزاری مجامع خود، گزارش سالیانه و عملکردی خود را ارائه نکرده اند به هیچ وجه مجامع انتخاباتی آنها را برگزار نکنید. وی یادآور شد: از این تاریخ به بعد به هیچ عنوان مجامع هیات هایی که گزارش عملکرد سالیانه خود را و همچنین برنامه های کاندیدای آنها در اختیار اعضا قرار نگیرد را برگزار نخواهیم کرد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *