کریوتراپی گل گهری ها!

یک روز پس از پیروزی‌ای که شاگردان امیر قلعه‌نویی را بالاتر از تمام مدعیان به صدر برد، آنها جایی در غرب تهران ریکاوری مفصلی زیر نظر کادر فنی انجام دادند. در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی که استقلال و پرسپولیس دو دیدار بسیار سخت را مقابل فولاد خوزستان و سپاهان در پیش داشتند، شاگردان امیر قلعه‌نویی از تساوی این دومدعی و همینطور قرمزپوشان اهوازی نهایت استفاده را بردند و با رقم زدن بهترین پیروزی فصل که با نتیجه ۵ بر صفر در ورزشگاه بهنام محمودی مسجد سلیمان به دست آمد، ۱۵ امتیازی شدند و با ثبت تفاضل گل بهتر نسبت به سرخابی‌های پایتخت به صدر جدول تکیه زدند.
پس از این مسابقه که در استان خوزستان برگزار شد و چند سفر سخت را برای بازیکنان این تیم به همراه داشت، امیر قلعه‌نویی یک روز پس از این مسابقه برنامه ویژه‌ای را برای تیمش در نظر گرفت و به همین منظور آنها به مجتمع ایرانمال در غرب بزرگراه همت رفتند و زیر نظر متخصصان به کریوتراپی پرداختند.
اما کریوتراپی چیست؟ سرمادرمانی یا کریوتراپی یک تکنیک درمانی است که شامل استفاده سرما به شکل جامد، مایع یا گاز بر روی یک نقطه یا کل بدن است. در این نوع از سرمادرمانی کل بدن در معرض دمای بسیار سرد در یک محفظه کنترل شده قرار می‌گیرد. در واقع این تکنیک یک روش جدید از کریوتراپی (سرمادرمانی) است که در وضعیت های پزشکی، درمانی و ورزشی استفاده می شود. همچنین براساس آزمایش‌های انجام شده به‌کارگیری WBC می‌تواند بر وضعیت ذهنی، کیفیت زندگی و درمان بیماریها اثرات مثبتی داشته باشد و به طور کلی پذیرفته شده که WBC برای کاهش درد، گرفتگی، ورم و التهاب سودمند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *