به میزبانی باشگاه مس؛ معرفی کافی و ۳ ساعت تبادل نظر!

شفافیت در ورزش/حال که کمیته ورزش شرکت مس منحل شده و امور ورزش شرکت مس شکل گرفته و محمدرضا کافی نیز به عنوان مسئول این بخش فعالیت می‌کند، شنیدیم که شنبه اولین جلسه مدیران عامل باشگاه‌های مس استان با مهندس کافی و البته دکتر طیاری معاونت کرمان منابع انسانی شرکت مس برگزار شده است.
این جلسه که به میزبانی باشگاه مس کرمان و تا سه ساعت نیز طول کشید، مدیران باشگاه‌ها نکته نظرات خود را به آقای طیاری معاونت منابع انسانی شرکت مس و محمد رضا کافی ارائه دادند. بیشترین بحث صحبت شده در این جلسه درخصوص بودجه باشگاه‌ها بوده که مدیران باشگاه‌ها معتقدند که این بودجه‌ها برای تیم فوتبال کم است و نمی‌توان با این بودجه، به موفقیتی دست پیدا کرد.
جدای از بحث بودجه باشگاه‌ها، مدیران باشگاه‌ها درخصوص واریز به موقع این بودجه به حساب باشگاه‌ها نیز از مسئولین حاضر در جلسه کمک خواستند. همچنین مقرر گردید که هر یک ماه، جلسه‌ای پیرامون همین موضوع به میزبانی باشگاه‌های مختلف استان برگزار شود. البته در حاشیه این جلسه نباید از معارفه مهندس کافی به مدیران باشگاه‌ها گذشت. همچنین این جلسه اولین جلسه حضوری آقای طیاری با مدیران عامل باشگاه‌های مس استان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *