خطیبی همچنان آلترناتیو شرکت مس؛ شاید برای کرمان!

شفافیت در ورزش/هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر با برتری مس رفسنجان و شکست مس کرمان خاتمه یافت. مس رفسنجان گویا خودش را در لیگ برتر پیدا کرده است و عدم شکست این تیم در هشت هفته گذشته گواه این موضوع می‌باشد اما مس کرمان پس از شروعی امیدوارکننده، نتوانسته در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب کند. پیش از شروع لیگ برتر بود که زمزمه ورود رسول خطیبی به استان کرمان شنیده شد و اما او به کرمان نیامد و مدیرعاملی باشگاه مس سونگون ورزقان را پذیرفت.

بنای شرکت مس آن بود که خطیبی را سرمربی مس رفسنجان کنند که با مخالفت مجید زین‌الدینی و مدیران باشگاه مس رفسنجان این انتقال صورت نگرفت. سپس شایعه شد که اگر فرزاد حسین‌خانی به تمرینات مس برنگردد و سرمربی مس کرمان نشود، خطیبی جایگزین او خواهد شد. پس از بازگشت حسین‌خانی، خطیبی به باشگاه مس شهربابک لینک شد که آنجا نیز نتوانست جایگاه سرمربیگری تیم مس را بگیرد.

اکنون شایعاتی شنیده می‌شود که شرکت مس بی‌میل نیست که تغییراتی را روی نیمکت تیم مس کرمان ببنید. شنیده شده است که اگر مس کرمان در بازی‌های آینده نتواند نتایج دلخواه مدیران را کسب کند، رسول خطیبی به جای فرزاد حسین‌خانی روی نیمکت این تیم خواهد نشست. شنیده شده شرکت مس و علی رستمی به شرط قبول مدیران باشگاه مس کرمان این آمادگی را دارند تا رسول خطیبی را از مدیریت باشگاه مس سونگون به سرمربیگری باشگاه مس کرمان بیاورند. باید منتظر نشست و دید که آیا دوستان بالاخره رسول خطیبی را به استان کرمان خواهند آورد یا خیر.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *