مرد اول ورزشِ شرکت مس؛ قره خانلو یا کافی؟!

طرف حساب هواداران کدام بزرگوار است!؟
شرکت ملی صنایع مس ایران مسئول ورزش دارد و ظاهراً مسئول ورزش می‌بایست روی عملکرد باشگاه‌ها نظارت داشته باشد و مشکلاتشان را تا جایی که می‌تواند رفع کند و در امر باشگاه داری به آنها کمک کند. سوالی که ذهن خیلی از علاقه‌مندان به باشگاه‌های مس در استان را به خود مشغول کرده است آن است که آقای کافی همه کاره ورزش در شرکت مس است یا آقای قره خانلو، مدیر گروه روابط عمومی و‌ مسوول دفتر مدیرعامل؟! بر اساس شنیده ها؛ در کرمان و رفسنجان صحبت‌هایی به گوش می‌رسد که آقای قره خانلو تصمیمات کلان شرکت مس در ورزش را می‌گیرند. قره خانلو مدیر دفتر آقای رستمی و نزدیک‌ترین فرد به ایشان می‌باشد.
مشکلاتی که اکنون باشگاههای مس در استان خصوصا باشگاه مس رفسنجان و مس کرمان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند؛ خیلی‌ها معتقدند که باید نزد قره خانلو بروند تا مشکلشان رفع شود و دنبال شماره تلفن ایشان هستند!
عادتی بین هواداران مس رفسنجان و مس کرمان وجود دارد؛ زمانیکه مشکلی در این دو باشگاه به وجود می‌آید، خودشان شماره تلفن فرد مورد نظر را پیدا می‌کنند و با او ارتباط می‌گیرند. علیرغم اینکه آقای کافی با اختیار تام مسئول ورزش شرکت مس شده است اما شنیده شده که تصمیم گیرنده نهایی آقای قره خانلو می‌باشند!؟

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *