مدافعان اصلی تیم سایه در رفسنجان؛ مجیدآقا و یاران!

 

موضوع تشکیل تیم دوم در فوتبالِ رفسنجان بسیار داغ است و همچنان این موضوع بحث اول ورزش رفسنجان می‌باشد. چندی پیش جمعی از فوتبالیست‌های رفسنجانی با حضور در محافل مختلف، از مسئولین خواستار تشکیل تیم دوم برای رفسنجان شدند که با موافقت ضمنی مسئولین همراه شد و حتی مجید زین الدینی مدیرعامل ، علیزاده معاونت فنی، محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان نیز به شدت از این مسئله استقبال کردند.
در این راه عده‌ای که با برخی‌ها خصومت شخصی داشتند، بی‌بهانه اقدام به شایعه پراکنی علیه آنها کردند و نوشتند که فلانی موافق و فلانی مخالف این طرح یعنی تشکیل تیم دوم برای رفسنجان می‌باشند. در این دوره زمونه هرکس از آب گل آلود درحال ماهی گیری است و وقتی که ما با مسئولین ارشد باشگاه مس رفسنجان از جمله زین الدبنی، هیات مدیره و علیزاده معاونت فنی این باشگاه صحبت کردیم، آنها از این تصمیم حمایت قاطع کرده‌اند.
از مجید زین‌الدینی گرفته تا اعضای هیأت مدیره و همه و همه نسبت به این اتفاق کاملاً نظرشان مثبت است. البته در این بین باید بودجه این تیم نیز مصوب شود. شایان ذکر است که علی علیزاده معاونت فنی باشگاه مس رفسنجان نیز طی گفتگویی با خبرنگار ما از این تصمیم حمایت قاطع کرده و عنوان داشت که رفسنجان، نیازمند تیم سایه کاملاً بومی است که بتواند پشتوانه تیم بزرگسالان باشد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *